13 Şubat 2017 Pazartesi

Amy Silver-Sen, Ben ve Onca Yıl



Amy Silver-Sen, Ben ve Onca Yıl
Bazı aşklar ne kadar acıtırsa acıtsın yaşanmaya değer…
 Nicole Blake çocukken deliler gibi âşık olduğu Julian Symonds’la bir yılbaşı gecesi yakınlaşsa da kısa süre sonra genç adamla ilgili hayalleri sonsuza dek suya düşer. Ama Julian sayesinde hayatına değişmeyen üç şey girmiştir: dünyanın en iyi arkadaşı, seyahat tutkusu ve kalbini durmadan kırsa da sevmekten vazgeçemediği çok yakışıklı bir serseri; Aidan Symonds…
Güzeller güzeli Alex de üniversite yıllarında aralarına katılınca grup tamamlanır ve zaman geçtikçe yılbaşı gecelerini birlikte geçirmek gelenek haline gelir. Onlar birbirlerinin her şeyidirler; dost, kardeş, tutunacak birer dal… Fakat Nicole ile Aidan’ın arasındaki bağ hep çok kırılgandır. Aşkları pervane böceği ile mumun aşkından farksızdır.
Hayatında yeni bir sayfa açması gerektiğini anlayan Nicole, Aidan’ın tam tersi özelliklere sahip olan Dom’la hayatına devam etme kararı alır. Fakat zamansız bir acı ve affı olmayan çift taraflı bir ihanet, Nicole’ün kararlarını sorgulamasına ve geride bırakamadığı şeylere duyduğu özlemin gün yüzüne çıkmasına neden olur.
 “Sıcacık karakterlerin bir solukta okunan hüzünlü hikâyesi… Değişime ve kişinin kendi mutluluğunun sorumluluğunu üstlenmesinin önemine dair muhteşem bir roman.”
Daily Mail
 “Bu hüzünlü hikâye dostluk, aşk ve hayat üzerine kurulmuş.”
Laura
 “Elinizden bırakamayacağınız kadar etkileyici!”
Lea

Gül
Bir kadının hikayesi aslında aşk hikayesi çevrisinde anlatılan





Sibel
Kurgu iyi,yazım tarzı iyi ama…



Gül
Aslında ben ergen hikayesi sanarak aldım kitabı ki iyi ki öyle çıkmadı .Aslında konu ergenlikten başlayıp otuzlarının ortasına gelmiş bir kadının hikayesi …Hikaye genel olarak flashback lerle ilerlediği için haliyle iç ses biraz fazla kitapta ,ama beni rahatsız etmedi.Çok fazla ajite edilebilecek konuları çok düzgün şekilde anlatmış yazar ve olaylara oldukça  mantıklı yaklaşmış.Beğenerek okuduğum bir kadın hikayesi oldu benim için.
 
Orjinal kapak
Sibel
Yukardaki arkadaşa ‘olaylara oldukça mantıklı yaklaşmış’ cümlesine kadar katılıyorum. Zaman geçişleri iyiydi kafa karıştırmadı,ergen hikayesi değildi bezdirmedi,iç seslerin fazlalığını hatırlamadığıma göre  demek ki rahatsız edecek düzede değildi,ajite bir durum yoktu,anlatım dili güzeldi falan amaaa olaylara olabilecek en mantıklı şekilde yaklaşmış olsa da bence insanın o yaşananlara (spoiler olmasın diye yazamıyorum) bu derece mantıklı yaklaşabilmesi için tüm gururunu, kalbini,güvenme duygusunu ameliyatla aldırması gerekir. Zira olanlar yenilip yutulacak gibi değildi bana göre.O yüzden pek de hitap etmedi bana bu hikaye.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder