6 Şubat 2017 Pazartesi

Sarah Maclean-Bir Lordu Dize Getirmenin On Yolu (Love By Numbers Serisi 2 )



Sarah Maclean
Bir Lordu Dize Getirmenin On Yolu 

Ülkenin en çok satan kadın dergisi, çapkın bekâr Nicholas St. John’u  evlenilecek en gözde lord ilan ettiğinde genç adamın hayatı tam bir cehenneme dönüşür. Nereye giderse gitsin eş arayan hanımlar ve  onların anneleri ile kuşatılmaya başlar. Leighton Dükü’nün kayıp kız kardeşini bulma görevi onu bu azap(!) dolu hayattan kurtaracak mükemmel bir tekliftir ve tam zamanında gelmiştir. Geçmişinde Bulan -avcı- adıyla bilinen Nick için bu görev çocuk oyuncağıdır ve bekâr kadınlardan uzaklaşması için harika bir bahanedir. Ama yakışıklı, zengin, cesur ve akıllı bir aristokrat kaderinden ne kadar kaçabilir ki?
 Leydi Isabel içinse hayat hiç kolay değildir. Bakması gereken döküntü bir ev, okula göndermesi gereken küçük bir kont ve saklaması gereken bir düzine kadar kadın vardır. Buna karşılık elindeki para edecek tek şey annesinden yadigâr heykellerdir. Kısacası,  herkesin ağzını sulandıran bir avdır.
 Ve av ile avcı karşılaştıklarında tüm roller allak bullak olacaktır…

Gül
Kitapta adı Rock olan bir Türk karakter var ki sormayın.

Sibel
Bu sefer olmamıştı yavv.
neden sıkıldığımı çözemediğim
için zorla okunur diyemedim =D 

Gül
Sanırım kitaplarda bildiğim şeylerin olmasını pek sevmiyorum.Yani İskoç tarihini bilmediğimden ya da Afrika tarihini yazar sallayıp sallayıp dursa takılmam ,ama bir yerde bunlardan  tarihsel gerçekler şeklinde de bahsetmem kontrol etmeden.Kitaptaki Türk karakter ve Lord abimizin Osmanlı'da başından geçen olaylara fazlaca takıldım.Adı Rock olan bir Türk ,sürekli onu kaya diye okudum durdum tabii.Hadi onu geçtim bahsettikleri şeylerin olması için kitabın geçtiği zamandan temiz bir 5-10 sene olması lazım.
Takılınca da çok taktığımdan mı yoksa kitaptan dolayı mı bilmiyorum ,en az iki gün süründü elimde. Sorun bende olabilir emin değilim.
İngilizce kitap okuyabilecek kadar iyi bir ingilizcem yok yani bu kitabı daha önce okumam mümkün değil ama taaa 2013 yılında nasıl Lord kaparsını yazmışım ben =) Okumak isterseniz  Tık Tık


Yurt dışı kapağı

Sibel
Yazarın Türkiye’de yayınlanmış neredeyse bütün kitaplarını severek okuduğum için bu kitabın çıkacağını duyunca baya sevindim ve çıkar çıkmazda okumaya başladım.Başladım amaaaaa sonunu getirebilmek kaç gün sürdü bilmiyorum.Neden böyle oldu hiçbir fikrim de yok açıkçası.Acayip sıkıldım okurken.Gül gibi tarihi detaylara vs de takılmadım,kurguda çok kötü değildi ama yok bitirebilmek için eziyet çektim nerdeyse. Ve elbette ki sıkılınca da her zamanki gibi bir şeylere sardım durdum.Mesela erkek kardeş James 3 yaşında mı yürümüş zavallı falan dedim.Sonra çocuğun 10 yaşındaki davranışlarını okudukça sanırım zeka geriliği var çocuğun deyip daha da çok üzüldüm =D Bir de tüm kitabın neredeyse %90 ı 4-5 gün içinde geçince bu FF hızında gelişen aşık olma, her şeyi yaşama vs de biraz sinirime gitmedi değil.Hayır yani ne acelesi var ki yazarın yay azıcık günleri, uzat araları biraz daha inandırıcı yapsan ölür müsün ?
Haaa bir de şimdi Lodumuzun lakabı 'Bulan'.Doğuya yaptığı seyahatlerde kayıpları falan hep bu buluyormuş bir şekilde o yüzden bu lakabı vermişler abiye,elinde kimse kurtulamıyormuş o kadar da iddiali yanı.O yüzden de arkadaşı dükün kız kardeşi kaybolunca bundan rica ediyor falan. Neyse Bulan abimiz kızı buluyor bulmasına ama bu kadar namı yürümüş abimizden sadece 1-2 gün sonra 2 tane çapulcu da buluyor kolaylıkla kayıp kızı.Bu kadar mıymış yani dedim Bulan'ın farkı =P

Bu arada ilk kitabın Türkçe ismine çemkirmiştim ama orijinal isimle paralel gidişatı sanırım başka türlü sağlayamazlardı.O yüzden çemkirmemi geri alıyorum =D




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder