16 Mayıs 2016 Pazartesi

Sylvia Day - Kışkırtıcı Cazibe ( Georgian Serisi 4 )


Sylvia Day - Kışkırtıcı Cazibe 

Bazen Baştan Çıkmak…

Hem savaşta hem de yatak odasında hünerli bir paralı asker olan Simon Quinn istediği her kadını baştan çıkarabilmesine rağmen, oyunun kuralını bilenleri tercih etmektedir. Böylelikle onları kolayca arkasında bırakabilmektedir.

Kaçınılmazdır. 

Ancak Lysette Rousseau çözemediği tek kadındır. Güzel, duygusal, nefes kesici Lysette, Simon için mükemmel eş gibi görünse de genç kadında elini kolunu bağlayan bir şeyler vardır. Bir an sert ve çıkarcıyken hemen ardından masum bir güzelliğe bürünen Lysette, başı beladan kurtulmayan, karşı konulmaz bir gizemdir.

Peki, gerçek Lysette kimdir? Elinden silah eksik olmayan, sert, dediğim dedik bir suikastçı mı, yoksa sevdiği adamın bir sözüyle eriyen ve kendini ona adamaya hazır olan genç kadın mı? 

"Tehlikeli ilişkiler ve aldatmacalarla örülü, romantik bir casusluk romanı."
-Booklist-

3.Kitabın yorumu için tık tık 

Sibel
Neredeyse kitabın yarısına kadar okuduğumdan hiçbir şey anlamadım =D

Gül
Oooo Sylvia ,Sylvia.Neden ,neden böyle yazmaktasın.


Sibel
Sanırım kitabın tahminen yarısı boyunca ‘ne,ha,hıı ‘ sesleri çıkardım.Olayları anlamaya çalışmaktan bir türlü kitaba konsantre olamadım.O kadar karman çorman bir kitaptı ki ''ne okuyorum ben yavvv oldum" resmen. Evet okuduğum kitapları çok çabuk unutuyorum kabul ediyorum ama lütfen söyleyin bana Lysette’in başına gelenlerle ilgili önceki kitaplarda bir şey var mıydı?Vardı da ben mi unuttum.  Zira Lysette ile ilgili öyle saçma bir durum var ki sırf tek başına onu anlamaya çalışmak bile bezdirdi beni. 2 senede usta bir ajan ve suikastçi olma kısmına girmek bile istemiyorum.Yazar grift olaylar düzeni kurmaya çalışmış ama saçma sapan bir kurgudan öteye geçememiş bence.Zaten macera soslu aşk hikayelerini sevmem bir de üstüne bu kadar anlamsızı iyice bezdirdi beni.Neyse ben sevmedim bu kitabı belki siz daha çok seversiniz…


Gül(spolier gibi)

Sylvia nın kitaplarını okurken varyete seyrediyormuş gibi oluyorum,çiftler birbirlerine şarkı söyleseler tamam olacak.Konular kopuk kopuk,mantık hataları var vs vs .İkiz kız ortaya çıktığında heh dedim iyi kardeş ve kötü kardeş ,yok değilmiş hafızası kayıp kardeş ve iyi kardeş varmış.Bu hafızası kayıp kardeş bugüne kadar neden kendi  geçmişini hiç araştırmamış? Bilemiyoruz.Sanki Lysette başta kötü karakter olarak düşünülmüş sonra "Yaw kıymayalım onunda mutlu olmak hakkı " denilmiş gibi. Ve kötü adamı ortaya çıkarmak için kurulan planı bir tek ben mi saçma buldum.Kitabın tek iyi yanı sanırım Sylvia abla yazacak değişik daha fazla pozisyon bulamadığı için diğer kitaplarına göre daha mütasıp bir kitap yazması olabilir. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder