17 Ağustos 2015 Pazartesi

Jennifer Rush – Amnezi ( Altered Serisi 1 )


Jennifer Rush – Amnezi 
Her Şeyi Unutmaya Zorladılar. Ama Asla Unutmayacaklar 
Kendine bile güvenemediğinde, kime inanabilirsin?
Anna'nın hayatı sırlarla kuşatılmıştır. Babası Şube'nin son projesi için, çiftlik evlerinin altındaki laboratuvarda, genetiği değiştirilmiş dört çocuğu gözlemleyip üzerlerinde çeşitli testler yapmaktadır. Ciddi mizaçlı Nick, neşeli Cas, zeki Trev… ve Anna'nın kalbini çalan Sam.
Şube, çocukları geri alma vaktinin geldiğine karar verince Sam bir kaçış planı yapar. Onunla gitmek ve güvenli hayatına devam etmek arasında kalan Anna'yı babası kaçmaya zorladığında Sam de genç kızı her ne olursa olsun Şube'den koruyacağına dair söz verir. Ancak bir sorun vardır: Sam ve diğerleri laboratuvardan önceki hayatlarına ve gerçek kimliklerine dair hiçbir şey hatırlamamaktadır. 
Hayatta kalmak için, Şube onları yakalayıp geçmişlerini tamamen ellerinden almadan önce tüm ipuçlarını bir araya getirmek zorundadırlar. Üstelik Anna kaçışları sırasında Sam'le birbirlerine tahmin ettiklerinden çok daha fazla bağlı olduklarını keşfedecektir...


"Heyecan dolu, bir solukta okunan ve romantik bir hikâye… Serinin bu muhteşem ilk kitabında sırlar, özel yetenekler, aile, arkadaşlık ve aşk harika bir şekilde bir araya gelmiş."
-Julie Cross, Fırtına serisinin yazarı-



"Nabzınızı hızlandıracak bu macera; kimlik arayışı, gizem ve romantizmle harmanlanmış."
-Lissa Price-

"Şaşırtmacalar, sırlar ve ihanetlerle dolu, heyecanlı bir yolculuk. Çok sevdim. Devamını alayım, lütfen!"
-Kim Harrington-

"Gizem ve şüphe dolu, heyecan verici bir roman. Beni ilk sayfadan etkilemeyi başardı. Bayıldım." 
-S. J. Kincaid-

"Rush'ın romanını elimden bırakamadım. Heyecanlı ve gizemli bu hikâye beni sürekli şaşırttı." 
-Michelle Hodkin, Eksik Parça 'nın yazarı-
Seri Bilgisi için Tıkla 


Sibel
Şöyle güzel kurgulanmış,akıcı bir fantastik okumayı özlemişim.Amnezi bu özlemimi giderdi.Son sayfaya kadar elimden bırakamadan okuduğum bir kitap oldu.
Gül
Uzun zamandır ilk kez beni  ters köşe yapan bir kitap



Sibel
Biraz Prison Break biraz Conspiracy Theory (Komplo Teorisi) biraz da yazarın hayal gücü sonunda heyecanla okuyacağınız bir kurgu ortaya çıkmış.Çok da orijinal olmayan bir konu ancak yazarın anlatımı sayesinde ben sıkılmadan ve severek okudum.Umarım devam kitapları çabuk çıkar.


Gül
Kitabın konusunu okuduğumda behri zamanında ,Jessica Alba nın çömez zamanlarında oynadığı “Dark Angel “ a diye bir dizi vardı, ona benziyor sanmıştım.Yanılmışım ,daha güzel bir konu ve iyi bir seri başlangıcı .Yazar saçmalamazsa diğer kitaplarda güzel bir seri olur.
Spolier vermeden kitapla ilgili çok birş şey söylenmiyor,kitabın ortalarına kadar biraz “A hhh evet bunu daha önce okumuştuk “ hissi ile okudum ama bir noktada  (ki yazarın motorlara güç verdiği zaman sanırım bu) hikaye bilindik bir şeyden daha ilginç bir hikayeye doğru gidiyor.Karakterler kadar benimde ters köşe olduğum bir kitap oldu.
Kitabın sonu ise “Hayırrrrrr “ nidaları eşliğinde sizi döt etmediğinden ,azda olsa bir yerlere bağlandığından  okunmaya başlanabilir bir kitap.
Kitap hakkında tek olumsuz eleştirim keşke daha az YA sosu olsa olabilir





Yurt Dışı Kapakları 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder