4 Mayıs 2019 Cumartesi

Emma Chase - Asil Teklif -Royally Serisi 1



Emma Chase - Asil Teklif 
(Royally Serisi 1)


Nicholas Arthur Frederick Edward Pembrook, Wessco Prensi, kraliyetin en ateşli vârisi, insafsızca yakışıklı ve fena halde kibirli; gerçi, ama tabii insanlar sürekli önünüzde eğilirken alçakgönüllü olmak biraz zordur tabii.
Fakat karlı bir Manhattan gecesinde prens, önünde eğilmeyen hatta bununla da kalmayıp yüzüne turta fırlatan bir kadınla tanışır. İstediği her şeyi anında elde etmeye alışkın  Nicholas, bu esmer güzelin turtası kadar lezzetli olup olmadığını öğrenmeyi kafasına koyar. Ama vâris olmak kolay değildir, kraliyet tacı mı
yoksa bir kadının sonsuz aşkı?


 “Kesinlikle Emma Chase’in en iyi kitabı!  Okuduğum en ateşli ve komik aşk hikâyesi.” 
Katy Evans

“Bu modern aşk masalı kalbimi kazandı. Seksi, komik. Bağımlısı oldum. Emma Chase en iyisi.”
Corinne Michaels

“Asil Teklif çok tutkulu ve şaşırtıcı derecede romantik. Tabii Chase’in zeki mizahi üslubuyla birlikte. Elimden bırakamadım.”
Kristen Callihan


Sibel
Kitabın adı ‘Abaza Prens' olmalıymış.



Gül
Abaza Prens New York ta kaçınnnn ,yok be değil o kadar.

olmuşa yakın


Sibel
Kitabın kurgusu 350 sayfalık bir beyaz dizi gibiydi. Ve bu kurguda eleştirilecek o kadar çok şey var ki yaz yaz bitmez. Ancak senelerce benzer beyaz dizileri ayıla bayıla okuduğum için şimdi bu kitaba tü kaka dersem kendimi ikiyüzlü hissedeceğim. O yüzden klişeden ölen bir konu olsa da, karakterler İngiliz Kraliyet ailesine benzese de, Özel Bir Kadın filminden sahneler görsek de beyaz dizi okumaktan hoşlanıyorsanız bu kitabı da beğeneceksiniz. Sadece ben yazarın daha önce okuduğum Tangled serisini genel olarak eğlenerek okuduğum için bu kitapta da eğlenceli bir şeyler bekliyordum. Ne yazık ki o açıdan beklediğimi bulamadım.
Sonradan Not : Yanlış anlaşılmasın Prens, Drew'dan daha abaza demiyorum, ikisi de abaza. Sadece sen, ülken el kadar olsa da prenssin yahuuu azıcık şeyine mukayyet ol  =p





Gül
Çok beyaz dizi okudum yalan yok ama böyle içinde prens ,prenses olanlardan uzak durdum.Niden derseniz yürüyerek iki saatte gezilecek krallıkların bu kadarrrr kudretli kuvvetli olması saçmaaa.Ki düşünün Hollanda da kraliyet ailesi var içimizde prenseslerinin ismini bilen kaç kişi var ya da Lihtenştayn prensinin dünyanın en zengin kraliyet ailesi üyesi olduğunu ( heyecanlanmayın bkz resmi aşağıda ).O yüzden prensli romanları sevmem .Sibel kitabı benden önce okuyup “pıff BD gibi aman “ deyince çok zor başladım kitaba.Bir de düşünün ki yazarın diğer serisini de sevmemiştim , ama bence Prens ,Drew dan daha azgın değil ki ben prensi Drew dan daha çok sevdim.



   Lihtenştayn prensi
Zengin prenslerin  tipi böyle oluyor.


1 yorum:

  1. Kitabı nasıl indirebilirim? Lütfen yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil