11 Mayıs 2019 Cumartesi

J.J. McAvoy-Acımazsızlar -Ruthless People Serisi 1


J.J. McAvoy-Acımazsızlar 
(Ruthless People Serisi 1)

“En çok da McAvoy’un böylesi karanlık bir öyküyü anlatırken mizahı kullanmaktaki marifetine bayıldım!” - Christine, Read More Sleep Less
"İki düşman aile bir araya gelmek zorunda kalırsa ne olur? Tam bir kaos tabii ki! McAvoy ise bu karmaşadan müthiş bir eğlence ve tekinsiz bir macera çıkarmayı başarmış!” – Huffington Post
Karanlık hiç bu kadar tekinsiz olmamıştı…
Melody Giovanni ve Liam Callahan, biri İtalyan öteki İrlandalı iki ailenin gözde çocuklarıdır. Birbirlerini daha önce tanımasalar da aileleri arasında yıllardır süren düşmanlığı sona erdirmek için evlenmeyi kabul ederler.
Liam kontrol edebileceği, her isteğine boyun eğecek bir kadınla hayatını birleştirdiğini düşünmektedir ama Melody bu beklentilerinin aksine korkusuz, güçlü ve kesinlikle çok… acımasızdır. Melody ise Liam’ın nasıl biri olduğunun farkındadır ama Callahanlarla yaşamanın bir yolunu bulması gerekmektedir çünkü iki ailenin düşmanları ortaktır ve ancak birlikte hareket ederlerse bir çözüm yolu bulabileceklerdir.
Acımasızlar yayımlandığı ilk günden beri yoğun bir ilgiyle karşılanan ve dünya çapında çok satan listesinden uzun süre inmeyen, şiddet dozu yüksek, karanlık ve tutku dolu bir seri.



Gül
Kötü karakterler,kötü kurgu,kötü roman.

Sibel
Kitaptaki her şey o kadar saçma ki sürekli kahkaha attım okurken.

Gül
Karakterler o kadar karikatür ki adam öldürürken ,işkence yaparken ciddiye alamıyorsunuz, gülüp duruyorsunuz. Ama kabul etmeliyim kitabı okumak cidden işkence.Ciddi ciddi okunacak kitap değil . O kadar çok saçmalık var ki hangi birini anlatsam. Al birini vur ötekine. Kitap başladı dedim ki bunlar herhalde USA de yaşamıyor bir muz cumhuriyetinde falan geçiyor. Bazı yerlerde zamanda bir gariplik var .Yazan kaç yaşında acaba diye düşünüyorsun. Beğenmedim, ama karakterler kötü diye değil ,kitap kötü diye.




Sibel
Kötü erkek, kadın karakterli kitapları severim. Haliyle bu kitaba da bir heves başladım. Ama daha ilk sayfalarda başladım gülmeye. Cidden o kadar saçma bir kurgu ki bir ara sanırım yazar ergen ve mafya, polis vs bu tür şeyler hakkında hiç bilgisi, ilgisi, araştırması falan yok diye düşündüm. Yazar hanım ablamız karakterleri kötü yapacağım diye öyle şeyler kurgulamış ki yemin ederim ben mafya babası falan olsam şerefimiz iki paralık oldu diye infaz emri verirdim. Ya da polis olsam hapse atardım. Kimileri sinir olduğu şeyleri okuyup, izleyip güler, eğlenir ya ben tahammül edemem, kaparım kitabı ya da TV yi. O yüzden bu kitabı bitirene kadar bildiğiniz eziyet çektim. Kurgudaki saçmalıkları şuraya yazmaya kalksam yer yetmez ama aklımda kalan birkaç tanesini alta ekliyorum :

Spoiler sayılabilir…
Şimdi bunlar çoook kötü insanlar ya kızdılar mı ha bire birbirlerine ateş ediyorlar amaaaa bunlar kötü oldukları kadar mucizevi insanlar olsa gerek anında iyileşiyorlar. Yani öyle böyle değil adam omzundan vuruluyor, kurşunu çıkarıyorlar, her yer kan revan ama bir bakıyorsunuz hastane yerine hooop yatağa sex maratonuna. Hee bir de ateş etmezlerse tokat atıyorlar. Özellikle Melody abla sürekli bir tokatlama halinde. Ayy bak aklıma geldikçe sinir basıyor, gülüyorum.



Sonraaa bu kızımızın küçükken yaşadığı bir uçak olayı var, ben yeminle anlamadım. Şimdi uçak patlıyor, düşüyor ama kız kurtuluyor. Ama kız baş üstü dolapta saklı, uçak denize düşüyor, ne hikmetse tam da orada kötü adamlar tekneyle bekliyor falan. Bunu alıyorlar mı ney ? Bak hala anlayabilmiş değilim nasıl kurtuluyor, ne oluyor.

Şimdi kadın da erkek de mafya babası hesapta ama okurken dedim ki ben doktor bu ne ? Zira bu ikisi sürat motoruna biniyor, helikopterden falan atlayıp düşmanlarının peşine falan düşüyorlar. Yavvv siz mafyasınız James Bond değil kiiiii…

Gül
Araya gireceğim abla ve abi yatta sevişecekler diye o kadar saçma bir kurgu ki,neden böyle bir operasyon yapıyorlar anlamak mümmkünn değil.

Alttaki yazıyı değiştiriyorum
Bir evlilik+ iki salak = saçmalık
Sibel
Bir yerde de bunlar yine ajan moduna girip kötü adamlara baskın yapacaklar hesapta. Bu iki salak jiple gidiyor adamları helikopterle. Sonra bunlara helikopterle adamları gaz maskesi atıyor. Eeeee sizde jiptesiniz, planınız belli neden yanınızda götürmüyorsunuz o maskeleri de helikopter tepenize gelip atıyor. Ahhahhahahahah bak yine gülüyorum.

Yavvvv anlatmakla bitmez, daha neler var neler. Yani zevk meselesi diyorum zira bu kitabı çok beğenenler de var ama ne bileyim kurgudaki bu kadar saçmalıkla nasıl beğenilebilir bu kitap bilemedim…





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder