18 Mayıs 2019 Cumartesi

L.J. Shen - Sparrow



L.J. Shen - Sparrow

Troy Brennan
 Boston’daki bütün Güneyliler bu adı bilirler. Mafyanın mavi gözlü, kalp kıran, Tamirci lakaplı oğlu, bu şehirde sizi vezir de edebilir, rezil de. Peki, size onun artık kocam olduğunu söylemiş miydim? Sparrow Raynes
 Bu, benim. O, benim hayatıma dalmadan önce kimse adımı bilmiyordu. Ama sonra beni kaçırıp bir kafese koydu. Ve büyüdüğümüz bu şehirden kurtulma şansımı da ellerimden söküp aldı. Uzun lafın kısası, Troy Brennan benim kanatlarımı kesti. Büyük hayallerim vardı ama onları kovalamama izin vereceğinden şüpheliydim. Beni karısı olarak neden seçtiği hakkında hiçbir fikrim yoktu. Sadece şunu biliyordum; bu adamı kızdırmak yapabileceğim en kötü şey olacaktı.



Sibel
Dark Romance, en sevdiğim =D

Gül
Troy kötü evet ama aynı zamanda dangalak


Sibel
Bu kitap satışa ilk çıktığında özetini ve kapağını görünce (ki kapağına göre yargılamamaya çalışırım kitapları ama arada oluyor işte böyle) hımm ucuz bir fantastiğe benziyor diyerek ilgilenmemiştim. Kapaktaki sarışın kanatlı kız (bu arada kız sarışın değil alev kırmızısı saçlı), özetteki kanatları koparma muhabbeti falan öyle çağrıştırdı. Neyse aylar sonra hadi bakayım şuna diyerek alıp okumaya başladım ve bir de ne göreyim kitap dark romance mışşşşş. Beni tanıyanlar bilir ki kötü baş karakterlere bayılırım =D Troy’da ziyadesiyle kötü. Elbette aşk romanı olduğundan dolayı belli bir yumuşama yaşıyor ama bu zamanla olduğu için beni rahatsız etmedi. Kadın karakter de iyi işlenmiş, salak değil en güzeli (sadece şu anne muhabbetinde 1-2 yere takıldım). Yazarın kurgusunu ve anlatımını da beğendim. Eee daha ne olsun değil mi =D
Gül'ün yorumundan sonra dayanamadığım için not : Lütfen bir daha dark romance okuma. Zira türü sevmediğin için bence hata arayarak okuyorsun. Mantık hatası dediğin yerlerin %90 nında yanıldığını düşünüyorum. Mesela Troy mafya değil ve insanlar illaki babalarının mesleğini yapıp, işlerini devam ettirmek zorunda değil.



Gül
Dark romance pek sevmem bilen bilir.Ne de olsa Amerikan filimleri ile büyüdüm,kötü adam cezalandırılmalı.Ama bu kitapta “ Ama, ama kötü adam cezalandırılmalı” diye  düşünmedim.Çünkü Troy'un kafasına vura vura vura vura adam etme isteği duydum.Her gün İstanbul trafiğinde Troy gibi dangalaklarla uğraşıyorum.Yani Troy'un adam öldürmesinden çok araba park etme ve kullanma , insanlara olan saygısız tutumuna sinir oldum.( Evet manyağım.)
Wattpad mafya romanı gibi,bence bazı kurgu hataları var  .Çok güldüğüm kısımlarda oldu. Troy'un Maserati'sinin tüm Boston’da tanınıp bilinmesi gibi ,"Len bu ka mı fakir Boston ,İstanbul da trafiğe çıktığında  bile kaç tane görürsün" .Plaka TROY sa bilemem tabii.Ya da 5 yıldır babasının katilini arayan Troy un tamamen tesadüf eseri iki dedikodu yapan yaşlı amcaları  dinlemesi sayesinde katili bulması ,Troy ‘un sırlarının sır olmaması herkesin bilmesi gibi .Kitap kötü mü ? Değil ama dediğim gibi arada takıldığım yerler var.





2 yorum: