26 Mayıs 2019 Pazar

Lindy Zart – İki Kalp Bi’Oda



Lindy Zart – İki Kalp Bi’Oda
Arkadaşlar, Aşıklar ve Aradakiler

Graham Malone ev arkadaşım, gözlerimi bayram ettiren modelim, sabahları yüzümde tebessümle kalkma sebebim; gerçi onunla ilgili gördüğüm açık saçık rüyaların da bunda etkisi olabilir ama bu bahsi kapatalım. Yakışıklı olmasına yakışıklı ama asıl güzelliği gönlünde. Dışı da içi de pırıl pırıl.
Ona aşığım.Yani, daha önce hiç âşık olmadım ama bundan epey eminim. Aşk gibi geliyor sahiden.
Şimdi de kardeşi Blake çıkıp geldi. Ve şey, Graham’ın tam tersi bir tip. Alaycı, karamsar ve tamamen ilişkiye açık. Ama hem yakında gidecek hem de benim istediğim Graham. Kendime bunu hatırlatmak zorunda kalmamalıyım, değil mi? Gerçi Blake bana ben lezzetli bir yemekmişim de o da açlıktan ölüyormuş gibi bakmasa bunu yapmak zorunda kalmazdım.
Kadehimi ev arkadaşlarıma kaldırıyorum: Asla âşık olmamanız gereken insanlara!
“Eşsiz, komik karakterlerden ve bir solukta okunan iyi yazılmış hikâyelerden hoşlanıyorsanız bu kitap tam size göre.”
Girls *Heart*



Sibel
Yazar kadın karakteri zorla salak yapmaya çalışmış.

Gül
Bence yazar salak.

Sibel
Arka arkaya milyon tane polisiye okuduktan sonra biraz da romantik bir şeyler okuyayım diyerek aldım bu kitabı elime ama daha ilk sayfalardan kadın karakterin salaklığından neredeyse fırlatıp atacaktım. Sonuçta kitabı bitirdim ancak tüm kitap boyunca acaba yazar ne yapmak istemiş diye düşündüm. Zira Kennedy (kadın karakter yani) kitap boyunca salaklığın çeşitli düzeylerinde gezinirken bir bakıyorsunuz aşırı mantıklı şeyler söylüyor. Sonra hoooppp sanki yazar 'dur bu kız salaktı ne yapıyorum ben' deyip saçmalatmaya başlıyor. Siz de okurken haydaaa ne oldu şimdi şeklinde kalıyorsunuz. Bir de kitabın ¾ civarında karşılıklı itiraflar olayını yaşıyor karakterler ama sonra kitabın sonunda sanki bunu hiç yapmamışlar gibi yeni baştan aynı şeyleri söylüyorlar. Bence yazarın kafası bu kitabı yazarken pek yerinde değilmiş, başka açıklama bulamadım ben.


Gül
Kitabı ilk elime aldım 10 sayfa okudum okumadım “Çekilecek çile değil “ diyip kenara koydum.Sibel'e de dedim "Soyadı Zart olan bir yazardan neden iyi bir kitap bekledim ki " diye .Ama Sibel “iki oda bir zart ‘ı okuyorum “ deyince mecbur tekrar aldım elime .Sibel' i tebrik etmek lazım çok hızlı okudu .Benim bitirmem üç gün sürdü çünkü her elime aldığım da kızın beyin sesi içime fenalıklar bastırdı.Bildiğin eziyet oldu kitap benim için,böylee kanım çekiliyor , bayılma hissi geliyordu kitabı okurken ,o kadar sıkıcı ve gereksiz bir kitap.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder