9 Şubat 2019 Cumartesi

Alice Oseman-Münzevi



Alice Oseman-Münzevi

Merak ediyorsanız söyleyeyim, bu bir aşk hikâyesi değil.
 Adım Tori Spring. Uyumayı ve blog yazmayı çok severim. Geçen yıl, yani Charlie’yle yaşadığımız onca şeyden, üniversiteye hazırlık döneminin acı gerçekleriyle yüzleşmek zorunda kalmamdan ve günün birinde insanlarla gerçekten konuşmayı öğrenmem gerektiğini fark etmeden önce arkadaşlarım vardı. Her şey çok farklıydı ama galiba artık hepsi geride kaldı.
 Şimdi elimde sadece Solitaire var. Bir de Michael Holden.
Solitaire’in ne yapmaya çalıştığını hiç bilmiyorum ve Michael Holden hiç umurumda değil.
Gerçekten umurumda değil.
Alice Oseman’ın bu başarılı çıkış kitabı, John Green, Rainbow Rowell ve gözü kara bir şekilde samimi tüm diğer yazarların hayranları için kusursuz bir yapıt.
 “Günümüz gençlerinin yaşamına dair çok içten ve gerçekçi bir eser. John Green’in hayranlarına hitap edecek çarpıcı bir çağdaş kurgu.”
The Bookseller

Gül
Satır mı atladım hissi ile okudum .

Sibel
Bezdim sorunlu ergen okumaktan.


Gül
Kızın herhalde bir psikolojik rahatsızlığı var hissi ile okudum ama kitap bu konuda bize bir şey söylemiyor. Hatun ya da yazdığında 18 yaşında olduğundan bebe böyle derin ,anlamlı bir şey yazmak isterken ,ne dedi bu hissi oluşturmuş ancak. Bir de bu çocukların ana babası ne large insanlar 
kardeşim.



Sibel
Sorunlu bir ergen sorunlu ergen kitabı yazarsa ne olur ? Münzevi isimli kitap olur biz de onu okuyup anlamaya çalışırız ne diyor bu diye. Hayır benzer konulu birçok kitap okudum ama bunun kadar karmaşığına ilk defa rastladım. Kitabı okurken suratımda daimi bir ‘eee yaniii’ ifadesi vardı. Karakterin yaşadığı bunalımı yazar bile çözememişken benim bunu anlayabilmem zaten mümkün değildi bana göre. Ayrıca kurgudaki şu Solitaire olayı o neydi kuzum. O kadar komplike kurgulanan şeyleri yapanlar bunlar mıymış dedim. Ya yangın olayına ne demeli. Yok yavvv bence aile yanlış çocuklarını doktora götürmüş =p




1 yorum: