3 Ağustos 2017 Perşembe

Claire Contreras-Karanlıkta Işık Aranmaz- Darkness Serisi 1



Claire Contreras-Karanlıkta Işık Aranmaz (Darkness Serisi 1)
Karanlığa gömülü bir geçmişi vardı ve bugün hayatı hâlâ sırlarla örtülüydü. Geleceği ise kaçınılmaz bir gerçeği saklıyordu.
Ebeveynlerinin gizemli ve vahşi bir şekilde öldürülmesinden sonra Blake Brennon, alışılagelmemiş bir ailede teselli bulmuştu. Fakat ebeveynlerinin kaybı asla peşini bırakmamıştı ve bu durum başkalarının sevgisine karşılık vermesine engel oluyordu. Devamlı korku içinde ve her şeyi kontrol altında tutma ihtiyacıyla yaşıyor ve geçmişiyle ilgili ayrıntıları hatırlamasına yol açan kâbuslar görüyordu. Artık gerçeği ortaya çıkarmaya karar veren Blake'in geçmişi, bugünüyle çarpışmaya başladığında tek yapması gereken, gerçeği öğrenmenin sevdiği herkesi kaybetmeye değip değmeyeceğine karar vermesiydi.
Geçmişi gün ışığına çıkarken aşk her şeyi telafi edebilecek miydi? Yoksa Blake karanlıkta ışığın aranmayacağını mı öğrenecekti?
“Gizem, korku, romans ve sürükleyiciliğin mükemmel bir karışımıydı! Bu kitabı elimden bırakamadım! Tam puan veriyorum!” –Aestas Book Blog
“Aşk, kayıp, gönül yarası, gelişim ve dayanıklılık üzerine inanılmaz bir hikâye.” –S.L. Jennings, New York Times Çoksatan Yazarı
“Sürükleyici, tırnaklarınızı kemirtecek, muhteşem bir kitap. Eğlenceli, seksi ve duygusal bir hikâyesi var. Yok yok!”
–Angie’s Dreamy Reads


Gül
Bir GR kazığı daha
Sibel
Cıkssss beğenmedim…

Gül
Evet evet suçu hep GR ye atıyor gibiyiz.Aslında bu kitap bile bile lades çünkü hatunun yazdığı tek bir kitabı bile beğenmemişken almak saçmalamalık di mi ? Ama 12931 kişi okumuş ve puanı 4,11 dedim hadi 4 olmasa da belki 3,5 bir kitaptır .Nerdeeeeeee…
Bir kere bir anlatım var ki zaman zaman bende intihar hissi uyandırdı ,bildiğin 3. Sınıf wattpad hikayesi gibi bir anlatım, keşke bazı örnekleri buraya eklesem ama kitabı tekrar okumam gerekir o yüzden maalesef ekleyemiyorum.
Yazar bizi kimi zaman detay manyağı yaparken kimi zamandan olanı anlatma zahmetine girmiyor. Kafama takılan düz dünya şey var.Kitabı benden sonra okuyacak olan Sibel’e listeledim sizle de paylaşayım.

Spolir ındibiiiii
1-Kitabın en başında bir saat 3:30 mevzu var ( bakın kızın 4 yaşında saat okumasına takılmıyorum , belki ben salaktım ilkokulda öğrendim sayıları okumayı öğrendikten sonra ) Neden kitabın ortasında o saat 3:15 oluyor ?
2-Cole ne iş yapıyor? Önce spor spikeri herhalde dedim ( Çünkü yazar yazmamış mesleği bu diye ) ama sonra Chicago’ya  taşınırken bir takımla görüşüyorum diyor. Herhalde yanıldım koç ( 25 li yaşlarında zor ama ) falan diye düşünürken ,kız  Cole için TV de hangi spor güncelse onun hakkında konuşur gibi bir laf ediyor ?
3-Şimdi spolier yazdım başa ama abartmayım sadece diyeyim ki ; Bu kadar tesadüf normal mi?
4-Kızın evine girildiğinde olay yerine polis çağrıldı ,polis ilgileneceğini söyledi hatta bir polis O’Brien ların sonu geldi gibi bir laf etti.Ne oldu o işin sonucu? Blake ve diğerleri takılmadı ama ben takıldım.
5-Avukatın adı ne ,Michael ? Mike ? Mark ?


Sibel
Yazarın diğer serisinin ilk kitabını beğenmiş ikinci kitabın kurgusundaki saçmalıklar yüzünden anlamakta zorlandığım için sevmemiştim.Bu kitap da Kağıttan Kalpler gibiydi.Doğru düzgün açıklanmayan olaylar, zaman çizelgesinde saçmalıklar,anlatım bozuklukları.Bilemiyorum yazarın tarzı bu diyeceksek sanırım ben bu tarzı beğenmedim.
Gül benden önce okuyup şu yukardaki soruları sorunca kitaba resmen ödev mantığı ile yaklaşıp okurken sürekli soruların cevaplarını aradım ki bu şekilde didikleyerek okuyunca kurgudaki birçok saçmalık tabi ki de gözüme takıldı iyice sinir oldum okurken.Gül’ün sorularına bulduğum cevaplar ve benim sorularım =D


1-Evet kızın başına gelen olay 3.30 da olmuş o yüzden kabuslardan genelde 3.30 civarında uyanıyor. Bir gece 3.15 te uyanıyor ki o kadar olur kurguyu etkileyecek bir şey değil diyerek geçip gidiyoruz.
2-Cole’un işi açıkça söylenmiyor ama en yakın tahmin TV de sunucu vs gibi bir şey olması yolunda. Anladığımız kadarıyla Cole bir dönem futbol oynamış,ünlü olmuş,futbolu bırakmış TV de ‘Bir şey’ olarak işe başlamış ve bayağı da ünlü bir şahsiyetmiş zira herkes tanıyor,gazetelere,dergilere vs çıkıyor.Ancak şöyle bir handikap var ki bu çocuk ne ara bu kadar ünlü oldu (sonuçta 24 yaşında). Üniversitede iken oynadığı zaman mı bu kadar ünlü oldu? Madem o kadar iyiydi neden bu kadar genç bıraktı futbolu? Sakatlandı mı (kitapta böyle bir bilgi yok) ? Chicago’da bir takımla görüşüp onların TV deki sunucusu falan mı oldu diye düşündüm ben yeni iş olayını.Ama elbette net bir şey yok kitapta.
3-Tesadüfün dibi diyebiliriz ne normali =D
4-O kötü adamların olayı daha belli değil,devam kitabında ortaya çıkacak her halde diye umut ediyorum ama yazarın tarzını öğrendiğimize göre hiçbir açıklama olmayadabilir. Zira ben de şeye takıldım kötü adam bir şey yapıyor haydaaa hepsi celalleniyor falan ama sonra olan biten bir şey yok,aradan bir anda hopp diye aylar geçiyor.Ne sabırlı kötü adamlarmış diyorum ben.
5-Avukatın adında bir problem yok adı Mark Lewis.Michael olan kızın dayısı.Mike diye birine de hiç rastlamadım.Ben de avukat olayında şuna takıldım.Adam kızın senelerdir avukatı ama kız adamla yüz yüze hiç karşılaşmamış.Her şeyi googlelayan kızımız adamı hiç mi aratmamış Google da.Zira adam baya ünlü bir avukat resminin olmama ihtimali yok.
6-Ben en çok şeye takıldım.Blake ve Cole sepet gibi birilerinin yanına bırakılıyorlar.Kimse merak etmiyor mu bu çocuklar kim? Hadi sahte evrak düzenlediler ilk seferinde diyeceğim ama Blake Shelly teyze ölünce diğer kadına veriliyor.O ara sosyal hizmetlerde nerde uyuyor mu =p



Kitap hakkında hislerimiz( Temsili tabii Sehunieee) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder