14 Ağustos 2017 Pazartesi

Kerrigan Byrne-Hırsız ve Güzel -Victorian Rebels Serisi 1


Kerrigan Byrne-Hırsız ve Güzel 
Dorian Blackwell, Ben More’un Blackheart’ı, acımasızdı. Taş yürekli Dorian, Londra’nın en zengin, önemli adamlarından biriydi ve kendisine haksızlık edenlerden intikam almaktan çekinmezdi. İstediğini elde etmek için ölümüne savaşırdı. Güzel, masum ve dul olan Farah Leigh Mackenzie de buna dahildi. Çok geçmeden Dorian güzel kadını kendi malikânesine kaçırmıştı.
Tek sorun, hayatını tehlikeye atabilecek önemli bir sır taşıyan Farah’nın kendini kukla gibi oynattırmamasıydı. Onu güvende tutmanın tek yolu Dorian’ın tutsağı olmaktan geçiyordu. Dorian ise inanılmaz bir teklifte bulunmuştu: Onu koruma altına almak için Farah ile evlenecekti fakat karşılığında Dorian’ın düşmanlarını alt etmek için sırrını kullanmayı kabul edecekti. Ben More’un Bleackheart’ının hesaba katmadığı bir şey vardı, o da Farah’nın aralarında uyandıracağı ve ikisini de esir edecek tutku. Kaçırdığı kadının, çoktan yitip gitmiş olduğunu düşündüğü kalbine dokunabilecek tek kadın olması mümkün müydü?



Gül
Ben sevmedim.

Sibel
Farklı bir historicaldi,ben beğendim.

Gül
İlk olarak sanırım kitabın geçtiği zamanla ilgili bir sıkıntı oldu bende.Sonrada nedense anlatımdan da hoşlanmadım .Okurken dedim ki belki haksızlık ediyorum , yazar daha Grey ve Giedon Cross ortaya çıkmadan yazmıştır . Cıks basımı 2015 .Neden derseniz kitaptaki abi Grey den  “bana dokunma’’ modunu ve Gideon’dan  “ uykumda bile zararlı olabilirim” takıntısını almış .Bir de buna historical karakter ekleyin .Bir de yazar mı çevirmen mi kaynaklı bilemediğim, bir şekilde çok güldüğüm tanımlar ve benzetmeler var ki öyle böyle değil.


Sibel
Gül’ün Grey ve Gideon karışımının historical versiyonu yorumunu okuyunca amannn diyerek başladım kitaba ama sayfalar ilerledikçe kitap ilgimi çekti ve elimden bırakmadan okudum sonuna kadar. Dorian’nın ‘bana dokunma’ olayı bana Grey’den ziyade Leigh Bardugo’nun Six of Crows Serisindeki Kaz’ı daha çok çağrıştırdı.Gerekçeleri,eldiven kullanmaları falan daha bir benzer geldi.Tanımlamalar ve benzetmelere ben genel olarak Gül kadar (o bu konuya çok dikkat ediyor) takılmadığım için Gül söylemese muhtemelen farkına varmazdım (buz/kükürt hariç =D ). Sonuç olarak bir historicalde ziyadesiyle farklı bir konu,bana göre güzel bir kurgu ve ilginç karakterleri ile severek okuduğum bir kitap oldu.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder