10 Ağustos 2017 Perşembe

Kresley Cole – Karanlıktan Gelen İblis - Immortal After Dark Serisi 10


Kresley Cole – Karanlıktan Gelen İblis
KARŞI KONULMAZ, TEHLİKELİ BİR İBLİS…
Acı dolu geçmişi ve vampir arzularının pençesindeki Malkom Slaine, himayesindeki yeşil gözlü güzel tarafından uçurumun kenarına itilmektedir. 
SAHİP OLMAYA CAN ATTIĞI, KIŞKIRTICI BİR CADI…
Carrow Graie hüznünü, partiler ve anlık heveslerin ardına saklamaya çalışmaktadır. Ta ki kurtarılmaya değer, ıstırap içindeki bir savaşçıyla tanışıncaya dek.
BİRLİKTE DÜŞTÜKLERİ VAHŞİ BİR HAPİSHANE…
Malkom ile Carrow’un hayatta kalmaları için Malkom’ın hem içindeki iblisi hem de vampiri serbest bırakması gerekmektedir. Peki Malkom, halkının korktuğu kâbusa dönüşünce arzuladığı kadını kaybedecek mi? 
“Malkom’dan daha çok ıstırap çekmiş bir kahraman olamaz… Derin duygular ile inatçı bir tutkunun birleştiği, tehlikeli ve romantik bir hikâye.”
-Romantic Times Book Reviews-
“Gerçekten sürükleyici bir eser! Kesinlikle kaçırılmaması gerek!”
-Bitten by Books-


Sibel
Malkom-Carrow  Carrow-Malkom =P
orta şekere yakın

Gül
Diğerleri gibi ,aynı,vs vs


Sibel
Özeti okuyunca hem kadın hem erkek karakter için ‘kimdi bunlar yavv’ dedim.Gerçi kitabı okuduktan sonra da hatırladığım söylenemez.Seride o kadar çok insan birikti ki kim kimdi,eski yeni hepsi karıştı kafamda benim.Ama dile kolay 10 kitap olmuş (gerçi ilk kitap Türkiye’de yayınlanmadı) oturup yeni baştan okuyacak halim de olmadığı için bu şekilde körlemesine devam ediyorum seriye =D Gelelim kitaba çok uzun bir süre Tarzan-Jane   Jane-Tarzan modunda geçip biraz içimi sıksa da yazar Kresley olunca illaki bir yerlerden sizi yakalayıp sonuna kadar okumanızı sağlıyor hikaye. Sadece anlamadığım bir nokta var (ya da unutmuş da olabilirim =P ).Şimdi bu Malkom abiye eşi diyor ki paralı asker olup çoook para kazanabilirsin.Güncel zamanda devam eden hangi savaş var ki paralı askerlik yapacağı ??



Gül
Kim kimdiyi düşünmeyi çok önce bıraktım ben bu serilerde ,zaten bu konuda yazan yazarlarıda karıştırıyorum her seferinde bu hangisiydi oluyorum.Neyse Sibel'in dediği gibi olaylar üstüne denilecek çok şey yok ama sanırım sıkıldım ben ,öfleye uflaya okudum.

Ben o savaş olayını türler arasında sürekli olup duran savaşlar ya da ne bileyim Malkom abinin portal açması, korumalık yapıp para kazanması olarak düşündüm.O yüzden de pek takılmadım hatta boş gözlerle okudum .( çok saçma buluyorum kitaplarda bu lafı cümle içinde kullanmak istedim =P )


Gül'ün espirilerine ve yazılarına okuyucunun verdiği tepki
 ( sanırım temsili değil ) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder