25 Mart 2018 Pazar

Sarah J. Maas - Kanatlar ve Küller Sarayı -Dikenler ve Güller Sarayı Serisi 3



Sarah J. Maas - Kanatlar ve Küller Sarayı 
DÜŞMANINI TANIMAK İÇİN ÖNCE ONUNLA DOST OLMALISIN.
Feyre Bahar Sarayı’na döndü. Tamlin’in yapacakları ve Prythian’a diz çöktürmeye uğraşan kral hakkında bilgi toplamaya kararlı. Ama bunu yapabilmek için ölümcül bir oyun oynaması gerekiyor. Yaklaşan savaş hepsini tehdit ederken, Feyre tehlikeli Yüce Lordlardan hangisine güvenmesi gerektiği konusunda bir karar vermek, müttefikini en olmayacak yerlerde aramak zorunda. New York Times Çok Satanlar listesinin bir numarasına yerleşen “Dikenler ve Güller Sarayı” dizisinin üçüncü kitabı Kanatlar ve Küller Sarayı’nda, ordular dünyayı kana boyayacak bir savaşa hazırlanıyor.



Sibel
Bir R alayımmm, bir H alayımmm, şimdi bir Y bir de S veeeee hep birlikte Rhys Rhys Rhys  =P

mutlaka okunmalıya yakın

Gül
Lütfen ya yapmayın yazarcım

ikinici kitabın hatırına

Sibel
760 sayfa kitabı hiç sıkılmadan, bir kere bile of demeden başından sonuna zevkle okuduysam olay bitmiştir benim için. Azıcık ara geçiş kitabı gibi hissettirdiği yerler olsa da, her ne kadar seri devam ediyor olsa da sanki final kitabı okudum ben. Sanırım bundan sonra karakterlerimiz yeni maceralara yelken (!) açacaklar (bakkk spoiler vermiyorum =P ). Bunun dışında beni rahatsız eden tek şey sorunlar azıcık çabuk ve kolayca mı çözümlendi. Heee bir de bir sahnede şöyle bağırdım resmen =D ‘Beşinci günün şafağında doğuya bak…’ 
Bu arada çevirideki bazı kelimeler beni benden aldı  ; Pıskırarak güldü , keyifle pofurdadı , kulağıma mırladı gibi =D   Çok fazla rahatsız etmedi ama sürekli kullanıldıkları için dikkatimi çekti.




Dev dev dev spolier
Gül
Ruh durumumdan mı yoksa bu ara aşırı eleştirel olmamdan mı dolayı bilmiyorum,zorla tam bir hafta boyunca sürüne sürüne okudum kitabı  ki  iki fantastik üst üste okumayım diye önce bir chick lit aldım.Yine de çok zor okudum.Neden mi? Sayayım
1-Aşırı aşırı detay


2-Fantastık+YA+Adult karışımı bir kitap olması .Fantastik öğelerden elbette mutsuz olmadım ama yaşı belirsiz Rhys ın ergene bağlaması azıcık sinirlendiriyor beni.Adult sahnelerden hiç bahsetmiyorum bile .Sevişmesinler mi sevişsinler ama rica ederim bu kadar adult detaylar olmadan. Atladım yalan yok .
3-Yazar ilk kitaplarda kahraman olan erkeği yerin dibine sokmayı seviyor.Tamlin’ i geçen kitapta telef etti zaten bu kitapta devam da etti ( Bkz Toplantı sahneleri ) ama adam haklı ağalar. Feyre ordunun askerlerini Tamlin e karşı güderken ben bile dedim ,bu salak savaşı düşünmüyor mu ? Düşünmemiş ,ben düşündüm ama onlar düşünmemiş .


4-Bu yabalama nasıl çalışıyor?Feyre bahar sarayında 2 günlük yolda olan yere yabalayamıyor hatta Tamlin bile yabalayamaz diyor .Sonra bir bakıyoruz çat yaz sarayını yabalıyor hem de savaşın ortasına.Bir de Hybern Kralı Yaz Sarayına neden saldırdı ? Küçük bir tat için ? Çok saçma . Yaz Sarayı ile Gece Saarayının  barışmaları için olamaz sanırım .Kral bu kadar salak olmamalı .
5-Evet kitap ara kitap havasında.Ama sonu bakımından final kitabı.Sanırım bir sonraki üçleme yeni bir serüven olacak,her neyse bir final kitabı böyle olmamalıydı ve en önemlisi
Daha da dev spolier
Bir fantastik kitap,ilk iki kitabı bu kadar karanlık olan kitap bu kadar mutlu sonla bitmemeliydi.Amren i bile yoldan alıp getirdiler yaw.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder