5 Mart 2018 Pazartesi

Sarah J. Maas-Gölgeler Kraliçesi-Cam Şato Serisi 4


Sarah J. Maas-Gölgeler Kraliçesi

Karşınızda Kendisinin Şampiyonu Celaena Sardothien.
Celaena sevdiği herkesi kaybetti. Ama intikam için krallığa dönmeye yemin etti. Terrasen’in Kraliçesi Aelin olarak, Adarlan Krallığı’nın başkenti Rifthold’a geldiğinde tek amacı büyüyü yeniden özgür bırakmaktı. İntikamını alırken; Adarlan’a gelen Rowan, kalbini kıran ve krala isyan eden Chaol, uğruna savaşmak zorunda olduğu kuzeni Aedion ve kötü bir geçmişi paylaştıkları fahişe Lysandra da ona yardım edecek.
 Cam Şato, Karanlık Taç ve Ateşin Vârisi’nden sonra Gölgeler Kraliçesi ile Sarah J. Maas yazarlığını ve epik masalını zirveye taşıyor. New York Times çoksatan yazarı Sarah J. Maas’ın bu kitapta yarattığı dünyanın yaratıcılığına ve kusursuzluğuna inanamayacaksınız.



Gül
Elbette çok güzel ama ….

Sibel
Ara kitap olmuş, güzel olmuş …



Gül
İşte bir ama var fakat ne olduğunu  anlatabileceğimden emin değilim.
*Belki ilk kitaptan beri sevdiğim Chaol un yaptıkları daha doğrusu yazarın yaptırdıklarına sinirlenmiş olabilirim.Canım Chaol um bu durumlarda olmamalıydı
*Rowan la arasında cinsel gerilim için yazılanların tümü (Çok YA kokuyordu be ) (Aşağıdakine sözüm : 300 yaşında ergen Rowan =P )
*Kendi içindeki Celaena –Aelin karmaşası
Bu kitabı bir önceki kitap kadar sevmedim.Sanırım dördüncü kitap ara kitap olmuş, grubun toplanması için .Kral doğru söylüyorsa bir sonraki kitapta olaylar olaylar olmalı tabii ki .Serinin 7. Kitabı yurt dışında bu yıl yayınlanacak son kitap mı ondan bile emin değiliz .
Bir de Dex e iki çift lafım var .Serinin ilk üç kitabını  aptal aptal kapaklarla bastınız.Şimdi kalkmış tüm kitapları orjinal kapaklarla ,ciltli basmaya başladınız ben elimde bu çirkin kapaklarla kalakaldım .Yaşım küçük olsa " ama bu kapakları istiyorum " diye tepinip yeni kapaklarla alırım ,ama elimde varken aynı kitapları almak ayıp geliyor bana,Kısaca Allah sizi bildiği gibi yapsın emi.



Sibel
Ben amasız mamasız direk okudum valla =D Bu tarz seriler üçten fazla kitap olarak devam edip konular dallanıp budaklanınca kaçınılmaz olarak ara kitaplar türüyor.Bence bu kitapta serinin ara kitabı idi.Zira baştan beri süregelen olaylar ve karakterler bu kitapta birleşti ve ayrıştı ki bence böyle bir ara kitaba ihtiyaç vardı. O yüzden ben ama demeden başından sonuna kadar keyifle okuyup bitirdim.
Serinin başından beri Chaol’a içim ısınmamıştı (2.kitapta acaba mı olmuş 3.te notumu vermiştim), bu kitapta ne kadar haklı olduğumu gördüm =D Hala team Rowancıyım ve Aelin ile aralarındaki cinsel gerilim vs bence çok güzeldi (yukardakine bu sözüm =p).



Hikayede kafama takılan sadece bir şey vardı ki kitabın sonuna doğru yazar cevabını verdi ama aklımdaki sorunun sadece yarısının cevabıydı bu. Kafama takılan şey şuydu (seriyi baştan beri okuyorsanız spoiler sayılmaz) ; Kötü Kral büyüyü krallığı sınırları içinde engellediyse Dorian nasıl büyü yapabiliyor (bunun cevabını veriyor yazar) ve Aelin nasıl Fey’e dönüşüyor ?(Bunun cevabı yok)

Serinin 3.kitabında Manon’un olduğu kısımlar çabuk geçse de bir an önce Rowan ile Aelin’i okusam diye sabırsızlanırken bu kitapta Manon’un ana karakterlerden daha çok ilgimi çektiğini, onun olduğu bölümleri daha bir heyecanla okuduğumu itiraf ediyorum =D





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder