1 Haziran 2017 Perşembe

Jessica Clare - Güzel ve Milyoner -Billionaire Boys Club Serisi 2



Jessica Clare - Güzel ve Milyoner 
Sevgili okur, Milyoner Erkekler Kulübü, iş hayatında her zaman kazanmış altı genç adamdan oluşur, ancak söz konusu aşk olunca şansları pek de yaver gitmez.
Kendisine takılan “Yaralı Yüz” lakabını layıkıyla taşıyan Emlak Simsarı Hunter Buchanan karanlık bir geçmişe ve suratı kadar yaralı bir ruha sahiptir. İş hayatında kimseye pabuç bırakmasa da aslında Hunter, bir kadının gözlerine dahi bakamayacak denli kırılgan bir adamdır. Ancak karşısına yanıtsız bir bilmece kadar esrarlı bir güzel çıktığında, Hunter bu sefer ipleri eline almaya kararlıdır ve bu genç kadının hayatıyla oyunlar oynayacak, esaslı bir plan yapar.
Zar zor geçimini sağlayan “hayalet yazar” Gretchen Petty reddedemeyeceği bir iş teklifi alır, ancak şartları pek de alışılagelmiş sayılmaz. Gretchen bir ay boyunca bir malikânede kapanıp yazmaktan çok, masasına her gün farklı renkte bir gül bırakan ev sahibinin gizemli yaşamı ve vücudundaki mükemmelliğe tezat kusurlarına ilgi duyar.
Yaralı milyoner ile güzeller güzeli kızılın hikâyesi, önyargısız ve gerçek bir aşk masalı anlatır.

Yeni bir “Beauty and the Beast” olabilecekken başka bir şey olmuş.



Sibel
Kitabın adı bence ‘Bakir ve Sürtük’ olmalıymış =P



Gül
Serinin ilk kitabında Gretchen’den epey umutluydum ,akıllı bir kız bundan güzel kitap çıkar diye ama nasıl östrojen seviyesi artmışsa birinci kitapla ikinci kitap arasında başka bir şeye dönüşüyor kızımız.
Hunter’ın hikayesini okuyunca kafama şu takıldı ,”Ulan bunun ailesi zengin değil miydi neden estetik yaptırmadı” Hadi babası pintiydi babası öldükten sonra neden Hunter yaptırmadı.SSK sı yoktu parası yoktu da diyemeyeceğiz.Türkiye’de bile yüz nakli yapılıyor ,madem bu kadar rahatsızsın yüzünden yaptır estetik.
Ayrıca tarihi karakter olmadığı sürece gül yetiştiren erkek karakter pek gerçekçi gelmiyor bana ,hele böyle bir kitapta hiçç olmamış sanki. 
GR de  puanı düşsün diye ( oha yani 4 olabilecek bir kitap değil ) iki yıldız verdiğim doğrudur =)


Sibel
Beni Gretchen’deki değil de Hunter’daki değişim hayal kırıklığına uğrattı.Ne bileyim ben daha bir sert, astığım astık,kestiğim kestik bir karakter bekliyordum açıkçası.Tamam kurgu kendi içinde mantıklı. Hunter’ın neden böyle olduğu,neden beklediği vs falan.Ama işte ben daha bir alfa erkek olarak düşünmüştüm Hunter’ı.O yüzden bu kurguyu okuyunca biraz ‘amannn,yaaa’ falan oldum.Ama çok da kötü bir kurgu değildi hakkını yemeyeyim.Sadece benim beklentimi pek karşılamadı.
Bu arada benim hatırladığım kadarıyla Hunter olabileceği bütün ameliyatları olmuş ancak o kadar düzeltebilmişler garibi =P



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder