6 Temmuz 2015 Pazartesi

Sylvia Day-Sende Tutuklu Kaldım ( Crossfire Serisi 4 )

             

Sylvia Day-Sende Tutuklu Kaldım


Eva ile Gideon'un aşkında yeni bir perde… Crossfire serisinin 4. kitabı Sende Tutuklu Kaldım'da Eva ile Gideon'un aşkında yeni bir perde açılıyor. Ortaya çıkan sırlarla tutku ateşi daha da körükleniyor



Sibel
3 kitaplık seriyi 5 kitaba çıkartırsan olacağı budur.Bu kadar süre heyecanla çıkmasını beklediğime mi yazık,verdiğim paraya mı yazık bilemedim =(
İlk İki Kitap Hatırına

Gül
Okurken insan kendini öğretmen gibi hissediyor ;sürekli bir uyarı cümlesi kuruyorsunuz  " evladım kavga etmeyin" ,"Çocuklar saçmalamayın", "Düdüşmeyin ama yeter "
İlk kitapların hatırı olmadığı için 


Sibel

Serinin 3.kitabı Sana Bağlandım’a yazdığım yorumu buldum :
Sylvia Day:3.kitapla birlikte seri bitti.
Yayımcı:Şuanda bu tür kitaplara çok ilgi var.Seriyi ne kadar devam ettirirsek o kadar çok para kazanırız.
Sylvia:Ama konuyu bitirdim 3.kitapla.
Yayımcı:O zaman 3.kitabı ikiye böl,konuyu uzat 4.kitapta çıksın.
Sylvia:Hımmmm konuyu nasıl uzatabilirim.....Buldum her normal olay arasına +18 sahnelerden bolca koyarsam kitap istediğimiz şekilde uzar.

İlk iki kitabı severek ve beğenerek okumuştum.3.kitap çıkınca da koştura koştura gidip aldım.Ama kitabı bitirdiğimde aklımdaki yorum yazarla yayımcısı arasında yukarıdaki gibi bir konuşma olmuş olabileceği gibiydi.Tamam diğer iki kitapta da +18 sahneler fazlasıyla vardı ama bu 3.kitapta bu sahnelerin çokluğu o kadar fazlaydı ki bitsede gitsek moduna girdim ben.



Aynı şeyleri bu kitap içinde söylüyorum.Hatta 3.kitapta yazılması gereken ama 4.kitaba bırakılan kısımlar var ya bence o kısımları da bir daha bölüp 5.kitaba bırakmışlar.Yani bu kitapta çeyreklik konu var.Gerisi heppppppp büzüşme.Akılları,fikirleri onda.Tam bir cümle başlıyor ciddi ciddi.Aaaa bir bakıyorsun konu oralara gitmiş.Yav iki dakika iradenize hakim olun da konu aksın,devam etsin. Ama yok o zaman 5.kitaba yazacak bir şey kalmaz haliyle.


Bir de yazar hadi bende akıma uyup bu kitabı erkek karakterin ağzından yazayım demiş.Hikayenin %80 i Gideon’un bakış açısından yazılmış.Bu şekilde de bizim cool Gideon olmuş jöle kıvamlı, maşuk abi.Karizma falan hep bitmiş.Allahtan eski olayları tekrardan  Gideon’un ağzından yazmak akıllarına gelip te seriyi 6 kitaba çıkartmaya karar vermemişler.Ucuz kurtulmuşuz bence.
Üçüncü kitapta sürüncemede kalan bazı olaylar vardı ya,onlarla ilgili acaba ne olacak,aman çok heyecanlı vs gibi beklentilerinizi de bir kenara bırakın (spoiler olmasın diye yazmıyorum, ki yazsam kitaptaki bütün konuları anlatmış olurum 3 cümlede falan =p ).Doğru dürüst hiçbir şey olmuyor. Saçma sapan yerlere bağlanıyor,bu muymuş yani oluyorsunuz.


Kısacası serinin ilk iki kitabını beğenip,üçüncüde hayal kırıklığına uğrayan benim gibilerdenseniz bu kitapta yazardan nefret edeceksiniz.Yok üçüncü kitabı da beğendiyseniz belki bunu da beğenebilirsiniz.Ama serinin üç kitabını da beğenmediyseniz uzak durun ,boşuna vaktinizi harcamayın.
Haaa birde bu tarz erotik kitaplarda,özellikle kadın cinsel organlarına verilen isimlerden gerçek hayatta kullanılan amiyane isimlere mi daha çok gülüyorum yoksa bu kitapta kullandıkları gibi isimlere mi gülüyorum karar veremedim =D

Gül

Sibel in yorumuna ekleyecek pek bir şey yok ,temcit  pilavı gibi aynı şeyler dönüp duruyor.Karizmaztik Gideon Cross oluyor Sümük  Cross .Kavga ettikçe kafalarını birbirlerine vurasım geldi.Bence diğer kitaplarla çelişen yerlerde vardı ama  açıklamak çok uzun sürer ayrıca bu kadar saçma sapan bir kitapta olur öyle şeyler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder