13 Temmuz 2015 Pazartesi

Gail Mchugh-Çarpışma( Collide Serisi 1)


Gail Mchugh-Çarpışma

Zihni, bedeninin zaten bildiği şeye karşı amansız bir savaş veriyordu. Onu istiyordu… Hem de çok.

Emily Cooper, üniversite mezuniyeti ve annesinin zamansız ölümünden sonra yeni bir başlangıç yapmak için New York'a taşınır. Sevgilisi Dillon Parker da özenli, sevimli ve Emily'nin tam istediği gibi bir erkek olmaya çalışmaktadır.

Karşı konulamayacak kadar seksi, zengin ve adı çıkmış çapkın Gavin Blake, Emily'nin hayatına girdiğindeyse her şey değişecektir. Genç kadın hislerini inkâr etmeye çalışır fakat Bay Uzun Boylu, Esmer ve Yakışıklı onun peşini kolay kolay bırakmayacaktır. Bu beklenmedik karşılaşma Emily'yi hayatını sorgulamaya, arkadaşlıkları yıkıp kalpleri kıracak ve hayatını sonsuza dek değiştirecek bir karar almaya zorlayacaktır…


"Çarpışma olağanüstü bir aşk hikâyesi… Seksi, duygusal ve unutulmaz. Gavin Blake kalbinizi çalacak."
-A. L. Jackson, New York Times çoksatan yazarı-

"Çarpışma beni ilk satırından etkisi altına aldı, bir daha da bırakmadı. Gail McHugh sizi duygular diyarına götürecek ve bir sonraki kitap için yalvartacak!"
-Tara Sivec, USA TODAY çoksatan yazarı-

"Beni kendine âşık edecek bir kitap dilemiştim… Fazlasını buldum…"
-Maryse's Book Blog-

"Gail McHugh beni hem altüst eden hem de duygusal girdaplara sürükleyen bir aşk üçgeni kaleme almış. Kendinizi hazırlayın çünkü bu roman içinizi titretecek."
-E. L. Montes, USA TODAY çoksatan yazarı-
(Tanıtım Bülteninden)



Gül
Kendisine saygısı olmayan kız ve “Gözeneklerinden ya da delici mavi gözlerinden karizma akan…( s.18)” abinin ilişkimsi şeysi.

Sibel
Bu kitap için diyebileceğim tek şey alışık olduğumuz klişe aşk romanlarından daha değişik olduğu. Şöyle ki karakterlerin davranışları çoğunlukla daha bir gerçek hayata uygun.Yani hikayelerde olması gerektiği gibi değil de normal bir kadın genelde nasıl davranırsa öyle yazılmış.Diğer kitaplarla ortak noktası ise kadın karakterin salak olması =D Buradan çıkan alt sonuç ;kitaplarda olaylar idealize edilerek yazılsa da gerçeğe uygun yazılsa da kadın karakterlerin genelde salak olması =p



Spolier hemde öyle böyle değil,ayrıca oldukça karmaşık bir yazıda olabilir

Gül
Nerede bir  şövenist laf var biliyorum “Kadınlar maymun gibidir bir dalı tutmadan diğerini bırakmazlar”Acayip sinirlenirlenilecek bir laf di mi ? Ama bu kızımızı okuyunca aklıma direk bu laf geldi .Vayyyy Dillon  bana vurdu hoppp Gavin,sanırım  Gavin beni aldattı hoppp Dillon .Öhhhh be yeter diyesim geldi.Para kazanıyorsun yanında arkadaşlarında  var dersin ki “Beyler bir durun ,ben bir kafamı toplayım” yok hop hop top misali oradan oradan hoplayıp duruyor.Asıl sinirlendiğim Gavin e pata küte vurabilirken Dillon karşısındaki sünepe sinen tavrı.
Gavin yavrum baban sana küçükken bir masal anlatmış “ Görünce anlayacaksın aşık olduğun kızı “ demiş yaşın gelmiş 28 e rica ederim hala aynı masala inanma be.Nasıl bir insan görüp “ahanda bu” der hala anlamamaktayım.İki yıl sonra göreceğim sizi .Bu kızı daha o gecenin devamında affedersen gözeneklerinden akan karizman gözümde fena halde çizilir ben diyeyim.

   
            
Sibel
Giriş yazısında da söylediğim gibi kitaptaki karakterler idealize edilmemiş.Bence normal hayatta bu yaşlarda bir insan nasıl tepki verirse kitapta da o şekilde yazılmış.Yani aman esas oğlanı beğendim artık erkek sineğe dahi bakamam durumu yok.Kızın sevgilisi var,esas oğlan var ama kız sevgilisiyle , oğlan boşluk dolduran ablalarla gününü gün ediyor.Ve ya Beyaz Dizilerin gururlu kadın karakterlerine alışık olarak büyüyen bizim nesile göre kadın erkekten asla ve kat’a hediye kabul etmez.Erkek onu satın aldığını mı sanıyordur =p Ama bu hikayedeki kızımız maşallah hiçbir hediye,yardım vs hayır demiyor ki güncel hayatta da birçok kadının yapacağını yapıyor bence (istisnalar ve bizler hariç =D ) Ya da Dillon’ın kendisini aldattığını düşündüğü zaman öncesinde ve sonrasında yaptıkları da sıradan bir kadının (karakteri çooook güçlü olmayan bir kadının diyeyim) yapabileceği şeyler.Bence normal hayatta aldatıldığından şüphelenen bir kadının ….. çekmesi için o kadının çok ciddi anlamda kendine güveni olması,kaybedip kazanacaklarını çok iyi belirlemesi ve bunu kabullenebilmesi gerekir ki kitaptaki kızımız bunu yapabilecek düzeyde olgunluğa sahip olmadığı için yaptıkları çok normal geldi bana.Tabi siz okurken bu duruma sinirleneceksiniz haliyle (okurken bırak kızım onu,ben olsam dönüp giderim vs demek çok daha kolay olduğu için).



Neyse yorumu farklı bir tartışma konusuna çevirmeden toparlamaya çalışırsam ; yukarıda anlattığım nedenlerle başlarda beğenerek okuduğum kitap 3.çeyrekten sonra gereksizce uzatılıp kızın iyice salakça davranmasına neden olmuş ve sıkılmadan okudum diyecekken ehh idare eder pozisyonuna düşmüştür gözümde =D

Aaaa bir de Gavin’in aşkını o kadarrrrr güzel kelimelerle anlatması "gerçekçi olmuş" diye savunduğum kitapta beni utandırdı.Gerçek hayatta ben inanmıyorum ki o sözleri söyleyebilecek bir erkek evladı olsun.

Veee unutmadan hikayenin zaman akışında da bir gariplik vardı.Geri dönüp kontrol etmeye üşendim ama arada tutmayan şeyler var gibi geldi bana.Mesela kız deli öksürüp,ateşlenip hasta iken ertesi gün mikemmel bir şekilde iyileşip baloya katılabiliyor.Hadi diyelim ateşi düştü ama 1 gecede geçen feci öksürük te hiç duymadım hayatımda =) 
Yurt Dışı Kapağı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder