23 Temmuz 2015 Perşembe

Kim Karr-Paramparça (Connections Serisi 2)


Kim Karr-Paramparça

Onlar birbirlerine aitti… Ta ki sırlar onları ayırana dek. Rock yıldızı River Wilde, vazgeçilmez sevgisi ve sadakatiyle Dahlia London'ı umutsuzluğun kıyısından kurtarmış, onu hayata geri döndürmüştü. Şimdiyse birbirine dolanmış geçmişleri aşklarının gücünü test etmek üzereydi…
(Tanıtım Bülteninden)

Gül
Özetten de belli olduğu üzere kitapta olan biten hiçbir şey yok .
Sibel
Hiçbir şey hakkında  395 sayfalık bir kitap.


Gül
İlk kitabı (Bkz burası ) beğenmemiş hatta nefret etmişken neden ikinci kitabı okudum .Lanet olsun meraklı biriyim.
Cılk yaraya bakmak nasıl insanı rahatsız ederse cılk aşkı okumakta öyle rahatsız ediyor .Kitapta olan biten üç şey var düdüşmek,kavga etmek ,birbirlerine olan aşklarını  tekrar ve tekrar itiraf etmeleri.Bir süre sonra intihar ya da cinayet psikolojisine kapılıyorsunuz =)
İlk kitap kötü ise bu daha da berbattı sanırım.Serinin bir sonraki kitabı River’ın kardeşi Xander ın hikayesi.
Okur muyum ? Büyük konuşmak gibi olmasın ama ASLAAAAA  .Bu yazardan daha iyi bir şey çıkmayacağına artık inandım .

Sibel

Temcit pilavı gibi habire dönüp dolaşıp aynı şeylerin anlatıldığı çokkk gereksiz bir kitaptı bence. İlk kitabı da beğenmemiştim ama bitişi ilgimi çektiği için ikinci kitabı okumak istedim.İlk kitaptaki vıcıklıkları unutmuşken kendime her şeyi yeniden hatırlatmanın gereği yokmuş. Hiç adetim olmamasına rağmen sırf bitirebilmek için son sayfaları atlaya zıplaya okuduğumu itiraf ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder