24 Aralık 2018 Pazartesi

Penelope Ward- Vi Keeland- Ukala Piç



Penelope Ward -Vi Keeland - Ukala Piç

Nebraska’nın ortasındaki bir benzinliğe değil, en çılgın fantezilerime layık biriydi.
Ülkeyi boydan boya arabamla gezerken Chance adında seksi, ukala bir Avustralyalı ile karşılaşacağım aklıma bile gelmezdi.
Arabam bozulunca bir anlaşma yaptık. Sonra da bir baktım beraber yolculuk ediyor, geceleri otel odalarında cinsel çekimimizin gerginliği içinde oturuyor ve plansız maceralara çıkıyorduk.
Sıradan bir gezi, hayatımın en önemli yolculuğuna dönüşmüştü. İşler ciddiye binene kadar her şey çok güzeldi.
Onu istiyordum ama Chance hamlede bulunamıyordu. Onun da beni istediğini sanıyordum ama bir şeyler onu bundan alıkoyuyordu.
O ukala piçe âşık olmamam gerekiyordu, özellikle yollarımızın ayrılacağını biliyorken.
Her güzel şeyin bir sonu vardır ne de olsa, öyle değil mi?
Fakat kendi sonumuzun böyle olacağını asla tahmin edemezdim.
 “Zekice ve inanılmaz bağımlılık yapıyor! Şüphesiz bu sene okuduğumuz en iyi kitaplardan.” —The Rock Stars of Romance
 “Bu tartışmasız senenin en sevdiğim kitabı oldu!” —Three Chicks and Their Books
 “Bu kitabı sevdiğimi söylemek bile yetmiyor. Tek oturuşta bitirdim. Eğer mükemmel kitabın bir formülü olsaydı bu olurdu. Bu komik, seksi ve tatlı romans ilk sayfadan sonuncusuna kadar sizi esir alacak.” —Kindle Crack

Gül
Vi canım gelme Penelope ‘nın oyunlarına ,tek takıl.

Sibel
Vi Keeland tek başına yazsın demeye devam ediyorum.



Gül
Okunuyor mu ? Bence okunuyor .Ama sonra durup düşünce” yaniiiiii” diyorsunuz .Sekiz gün birlikte olduğun birini ne kadar süre unutmazsın diye düşünüyorsun.Spolier vermeyim ama Chance abi azıcık ağzını açıp konuşsa kitabın ikinci yarısına gerek kalmayacaktı.Azıcıkta sanki gereksiz uzatılmış.
Spolier
Bir de asıl kızımız yaptığında neden kızmıyoruz aldatmaya,Richard istedikleri kadar Dick desinler adamın arkasından iş çevirdiler mi evet çevirdiler:Dokunmazsak sıkıntı yok diyip yaptıkları ,olaylar olaylar.Evet valla dokunmadınız o kadarcıktan olmaz bir şey, he canım kandırmaya devam edin kendinizi öyle. 
Spolier sonu 




Sibel
İkilinin Narsist kitabını okuduktan sonra söylediklerim aynen geçerli hala. Penelope’li Vi’yi sevemedim ben. Tamam Vi’nin sadece 2 kitabını okumuş olabilirim ve 2 kitapla bir istatistik oluşturmak elbet hatalı olabilir ama birlikte yazılanlara göre cidden çok daha iyiydi diğerleri (Patron ve Egoist).
Neyse gelelim kitaba ; Gül’ün dediği gibi okunuyor mu okunuyor elbet ama açıkçası benim beklentimi karşılamadığı için öfleye püfleye okudum ben. Şu acelecilik olayı yine var. 8 gün nedir yavvv 8 güüüünnn. Hadi yıldırım aşkı diyeceğim de sonrasındaki ara için iyice mantıksız geliyor o 8 gün. Spoiler olmasın diye tam yazamıyorum ama Chance’in bu kadar takılmasının sebebi bence kadınsız kalıp çoook fazla düşünmesi olabilir =P Kısaca ben hayal kırıklığına uğradım, daha eğlenceli ve farklı bir kurgu bekliyordum açıkçası (kurguda komik olan tek şey keçi).
Kitap iki kısımdan oluşuyor 1.kısımda Aubrey’in 2.kısımda Chance’in gözünden okuyoruz hikayeyi. Bence Aubrey’in kısmını Penelope Chance’in kısmını Vi yazmış =D
Bu kitaptan önce çıkan Narsist kitabının sonunda keçili Chance’i okuyup bir şey anlamamıştık ya madem bu kitabı da çıkaracaklardı neden bunu önce yayınlamadıklarını düşünüyor insan. Bir de kitapta geçen Bay Piçardo nedir yavvv. Özel isimleri çevirmek çok saçma değil mi? Evet bir esprisi var ismin ama ne bileyim Bey Bastardo deyip dip not olarak sayfanın altında açıklamasını yapmak daha iyi olmaz mıydı ??
Not: Narsistin yorumunda bu kitabın yazarının Penelope Ward olduğunu yazmıştım ki bunun tüm suçu Goodreadse aittir =D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder