9 Temmuz 2018 Pazartesi

Samantha Young-Aramızdaki Uçurum




Samantha Young-Aramızdaki Uçurum
Bazı sırlar her şeyi değiştirebilecek kadar büyüktür.
 “Tamamen yalnızken hiç kimseye güvenmemek çok yorucu.”
 India Maxwell, okulda popüler olmak için yıllarını harcadı ve tam istediği popülerliğe kavuştuğunda, annesi âşık olduğunu ve Boston’a taşınacaklarını söyledi.
Şimdi India’yı yeni evinde bir üvey baba ve kız kardeş bekliyor. Ultra lüks hayata alışmak ve yeni okulunda eski popülerliğini elde etmek için çok çaba sarf etmesi gerekiyor.
Fakat bu o kadar kolay değil çünkü India’nın kimseye açmaması gereken sırları var ve bunları iyi saklamalı. Özellikle üvey kız kardeşinin kibirli ve küstah erkek arkadaşından...
Kitapları tüm dünyada milyonlarca okuyucuya ulaşan Samantha Young’tan üç kişilik bir aşk hikâyesi.


Gül
Karakterler kitapta bildiğin büyüyor. Ergenden olgun insan oluyorlar.


Sibel
Eğlenceli ve boş kitap çıkmıyor mu bu ara yavvv.



Gül
İnsan bazen boş kitap aşerir, en azından böyle iki kişi tanıyorum, ben ve Sibel. İkimizde bu ara boş kitap aşeriyorduk ki bu kitabın yayınlanacağını duyduk. Almamak elbette ki imkansızdı. Fakat benim okumam Sibel’den epey sonra oldu hayat durumları yüzünden. İlk başladı kitap birinci tekil şahıs anlatım “ Hayır” diye bağırasım geldi. Ama Allah var kitap gayet hızlı ilerliyor ,öyle süründürmüyor olayı. Sonra kızın sürekli bir marka deklarasyonu oldu  ona “hayırrrr”  diye bağırdım .Ama kitaptaki karakterler kitabın bir yerinde ergenliği bırakıp bir andan olgun insanlara dönüştüler ki öyle böyle değil , kitap o andan sonra benim için daha okunabilir oldu. Öyle de tüm kitabın hızına uygun olarak ta haldur huldur bitti. Kitabın son sayfasında son yazmasına ikna olmayıp yazarın GR deki sayfasına girip “acaba seri mi bu kitap “ diye girip baktım ama değilmiş.



Sibel
Okuma listem bir anda komple fantastikle dolunca mola verebilmek için boş ve eğlencelik kitap arayışına çıktım. İlginçtir ki bu ara pek o tarz kitap yok yeni (geçen ay çıkanlar elbette ki okunup bitti, bizim hızımıza kimse yetişemez =P ). Gül’ün de dediği gibi bu kitabın çıkacağını duyunca ikimiz de sevindik. Sonuçta tanıdık, bildik, onaylanmış yazar olunca çok kötü olamaz diye düşündük. Nasıl bir aş ermekse artık hemen alıp hemen okumaya başladım. Evet boş bir kitap ama pek eğlencelik olduğu söylenemez. Ve aslında içeriği açısından bom boş da değil. Bazı şeylere kızsanız da bir şekilde kendisini okutmayı başaran bir kurgu ve anlatım var. Sonuç itibariyle aşermemizi kesmese de arka arkaya okunan onca fantastikten sonra farklı bir nefes oldu.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder