15 Temmuz 2018 Pazar

Kinley MacGregor - Acının Efendisi -Brotherhood Serisi 5




Kinley MacGregor - Acının Efendisi 

Aşkın Leydisi...
Güzel ve barışçıl Rowena, Blackmoor Kontu Stryder’ın bir şövalye olduğunu bildiğinden ondan uzak durmaya çalışır. Ama bu güçlü adamın gözlerinde, daha evvel hiçbir savaşçıda olmayan bir şey görür: sevme ve sevilme ihtiyacı. Yine de Stryder’ın dünyasına girmek, uğruna yaşadığı her prensibe aykırıdır.

Savaş Adamı...
Doğruluk için savaşmaya yemin etmiş olan Stryder, asla bir evin rahatını ve sıcaklığını arzulamaz... Ta ki Rowena’nın güzel yüzünü görene kadar. Sivri dilli genç kadın onu gafil avlasa da Stryder’ın bir yemini vardır ve ne olursa olsun, cesur kalbi arzularına boyun eğmeyecektir!

Sibel
Ben ne okudum anlamadım…


Gül 
Yaw historical bu, olur böyle şeyler.


Sibel
Uzun zaman sonra yeni historical çıkacağını duyunca sevindim elbette. Yazarın daha önce Türkiye’de çıkmış olan iki kitabını çok beğenmesem de yoklukta gideri olur dedim başladım kitaba. Başlamasına başladım ancak daha ilk bölümden gülme krizine girdim resmen. Zira Leydimiz ozan olmak ve kendi müzik okulunu açmak istiyor ve bunun içinde manyak sert şövalyemize lavta çalarken şarkı söylemeyi öğretmesi gerekiyor ahgjdskdjfsldj… Ayrıca şövalyelerden delicesine nefret eden aynı leydimiz taş gibi lordumuzu gördükten 5 dk sonra (bilemedin 10 en fazla 15 dk ) bütün o nefretini anidennnn unutuyor. Yani tamam bu tarz kitapları petunyamızın tek lobuyla okuyoruz da bu kadar saçmalıkta fazla yavv. Üstelik kurgudaki saçmalıklar bununla da kalmıyor. Bu Brotherhoodların yaşı mesela Allah aşkına kaç yaşında bunlar, anlayabileniniz var mı? Hayır hepsi iyi savaşçı ama davranışlarına baktığında dersin ki yaşları en fazlaaaaa 16 17 falan. Sonraaa bir sahnede Rowenna’yı salonda dinleyen Elizabeth 10 dk sonra nehirde ölü bulunuyor ki şahitlerin dediğine göre en son sabah görülmüş. Şimdi bu çevirmenin isim hatası mı yoksa yazarın şuursuzluğu mu? Bence yazardan kaynaklı zira Elizabeth’in öldüğünü duyan Serazenler 1 hafta içinde çocuğu Arap Yarımadasından İngiltere’ye yolluyorlar ki bence bunun için cep telefonları ve sürat tekneleri vs falan olması lazım =D 


Kurgudaki bu saçmalıklar yetmezmiş gibi kitabı okurken hep bir acaba ile okuyorsunuz. Zira olayların ilerleyişinde anlamadığınız şeyler dönüyor. Dedim tek lobla okuduğum için bir şeyleri mi kaçırdım acaba. Neyse sonradan araştırınca anlaşıldığı üzere sevgili Epsilon yine yapmış yapacağını ve serinin 3 ve 4.kitaplarını atlayıp 5.kitabı basmışlar. Muhtemelen bu anlamadığım olayların hepsi bu iki kitapta geçiyor. Hayır bu nasıl bir yayıncılıktır inanın aklım almıyor…

Gül
Kesin olan şu ki Sibel'le kesinlikle historical zevkimiz tutmuyor, ha çok mu ayıla bayıla okudum, hayır. Lakin  özlemişim herhalde historical okumayı o yüzden çok takılmadan okudum .Ama itiraf edeyim çocuk gelince benden de bir “Nasılllllll “ nidası çıkmış olabilir.Ama takılmadım okudum gitti ve bitti .



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder