14 Mayıs 2018 Pazartesi

B. N. Toler-Ben Ölürsem



B. N. Toler-Ben Ölürsem

Bir şey hem hayatını mahvedip hem de seni kurtarabilir mi?
Ben Charlotte, ama bana kısaca Char diyebilirsiniz. Hayatım boyunca ruhlara inanmadım, ta ki korkunçbirkaza hayatımı değiştirene dek. Artık çok özel bir yeteneğim var: Ölülerle konuşmak! Yanlış anlaşılmasın,sadece halledemedikleri sorunları yüzünden bu dünyada sıkışıp kalmış ruhları görebiliyor ve onlarlakonuşabiliyorum.
 Ancak bu yetenek yüzünden yalnız kaldım ve gidecek bir yerim yok. Tam da tüm bu olanları hayatıma sonvererek bitirmeye karar vermiştim ki kader ağlarını ördü ve karşıma Ike’ı çıkardı. Ike güçlü, çekici bir askerama kötü bir özelliği var: Hayatta değil.
 Kardeşi onun ölümünü atlatamadığı için karşı tarafa geçemeyen Ike’la bir anlaşma yaptık. Bana kalacakbir yer bulması karşılığında kardeşi George’a yardım edeceğim ve Ike özgürlüğüne kavuşacak. Tabii her şeyin sonunda bir seçim yapmam gerekecek,fakat kim kalbinin diğer yarısından vazgeçebilir ki?
 “Romantik kitaplardan hoşlanıyorsanız ve değişik bir şeyler arıyorsanız; duygu yoğunluğu, mizahi dili veeşsiz kurgusuyla bu kitap tam size göre…”
Amazon
“Yazarın, bir karakterden diğerine değişen mükemmel anlatımı sayesinde her anı onlarla birlikteyaşayacaksınız.”
Kindles& Wine
“Bu sadece bir aşk hikâyesi değil. Paranormal olaylarla mizahın, ölümün yakıcılığının ve her şeye rağmenhayata tutunmanın hikâyesi.”
Barnes&Noble

Gül
I see dead people =)



Sibel
I see dead people too =p




Gül
Hikaye sanki çok hızlı ilerliyor,süper hızda aşık olma, olayların çözülmesi vs vs .Kızın iki erkek arasında kalmasına çok laf etmiyorum biri ölü ki erkelerde çok gocunmuyorlar.Ike ve kız arasındaki  bazı sahnelerde yaniiii ne diyeyim.Sevmedim bir garip geldi .Bir de melaike kasaba halkı için denecek bir şey yok.



Sibel
Kitabın kapağını görünce kızı ergen sanmıştım ama okumaya başladığımda 25-26 yaşlarında olduğunu anlayınca baya baya sevindirik oldum. Açıkçası klişe bir konu olduğu için çok da fazla bir beklentim yoktu, hatta fantastik bir hikaye okuyacağımı düşünüyordum. Kısaca bu kitap beni oldukça yanılttı. Beklediğimden tümüyle farklı bir kurgu ve kadın karakterle karşılaşınca, yazarın da akıcı anlatımı olunca kitabı elimden bırakamadan okudum bitirdim. Kızın iki erkek arasında kalması, aşk üçgenleri vs olaylarını pek sevmesem de, kurguda bu durum yazar tarafından (en azından bana göre) oldukça güzel anlatılınca beni hiç rahatsız etmedi. Hatta kitabın sonlarına doğru yazar bu durumun açıklamasını da yapıyor. Bunun dışında karakterlerin salak olmaması da çok büyük bir artıydı benim için. Kısaca kurguda hiçbir şey rahatsız etmedi beni. Hatta kimi sahnelerde ufak çaplı bir ağlama durumu bile yaşadım (öyle kaptırmışım yani kendimi =D ). Güzeldi valla ben beğendim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder