16 Haziran 2019 Pazar

Kelley Armstrong - Çalınmış -Woman of the Otherworld Serisi 2



Kelley Armstrong - Çalınmış 
(Woman of the Otherworld 2)

Elena Michaels on yıl önce sevgilisi tarafından bir kurtkadına dönüştürülmüş ve onu güçlü kılan her şeyi bu değişimle elde etmiştir.
Ama yanlış kişilerin elinde bu güç, onun ölümcül bir hale gelmesine neden olabilir.
Ve şimdi, tam her şeyi kabul edip kendisiyle barışık bir şekilde yaşamaya başlamışken, bir grup bilim insanı onun varlığından haberdar olurlar.
Amaçları Elena’yı avlamaktır ve o da hiç farkında olmadan, onların kurduğu tuzağa düşer. Ama bu insanlar Elena’nın bir ailesi olduğunu hesaba katmamışlardır. Elena’nın Sürü’sü, onu kurtarmak için her şey yapacaktır. Bilim insanları, Elena’nın sahip olduğu güçleri de hesaba katmamakla en büyük hatayı yaparlar.

Kelley Armstrong-Bıtten -Women of the Otherworld Serisi 1


Gül
Güzel, ama …

Sibel
Aşk kısmısı az olmuş, olmamış =D


Gül
-spolier-
Aslında spolier değil  kitabın arkasında yazıyor Elena'nın kaçırıldığını .O yüzden de Clay cım yeterince kadınım kurdum diye gezemiyor ya da benim istediğim kadar gezemiyor.
Kitap güzel okunuyor ama sonrasında akla takılan bazı şeyler oluyor. Arka tanıtım da azıcık abartı, sürü dedikleri şey 5 kişiden oluşuyor ama iki kurtadam da gezide .Yani sürü öyle korkutucu değil. Hatta Elena aman şimdi Clay e bir şey olur beni kurtarmaya gelirse diye …. Neyse daha fazla spolier vermeyim .Ama okunuyor mu okunuyor.
-spolier sonu-

Seri bilgisine bakınca Elena ve Clay'ın ana karakter olduğu kitap taaaa 6. Kitap olacağını duyunca azıcık tadımda kaçtı doğrusu.




Sibel
İlk kitap Bitten’i beğenmemin en büyük sebebi güçlü kadın ve tapılası alfa erkek karakterleri ile bu ikilinin arasındaki aşktan dolayıydı. Ancak bu kitap aşk kısmı oldukça az bir macera kitabı gibiydi. Yanlış anlaşılmasın kitabı beğendim, kötü değildi ama o ilk kitaptaki Elena & Clay ikilisinin çok fazla birlikte sahnesi olmadığı için biraz hayal kırıklığına uğradım açıkçası.
Şu 5 kişilik sürü olayına ben de takıldım. Bu kadar az kurtla sürü mü olur diye. Sanırım yazar da böyle diyeceğimizi tahmin etmiş bir yerde Elena’ydı sanırım Jeremy sürüye almak için yeni kurtlarla görüşüyor gibi bir şeyler  diyordu.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder