18 Ocak 2019 Cuma

Elizabeth Hoyt-Karanlıklar Dükü-Maiden Lane Serisi 6



Elizabeth Hoyt-Karanlıklar Dükü
Maiden Lane Serisi 6 

MASKELİ BİR ADAM           
Maximus Batten yirmi yıl önce annesi ile babasının cinayete kurban gidişine tanık olmuştur. Artık Wakefield Dükü olan Maximus günlerini parlamentoya yön vererek geçirmektedir. Fakat geceleri St. Giles Hayaleti olarak bu tehlikeli muhitte katilin izini sürmektedir. Bir gece ona meydan okuyup geri adım atmayan bir kadınla karşılaşır...
DENGİYLE KARŞILAŞTIĞINDA
Artemis Greaves hayatını bir refakatçi olarak geçirse de gösterişsiz kıyafetlerinin altında bir avcının kalbi atmaktadır. St. Giles Hayaleti onu serserilerden kurtardığında Artemis karşısındakinin kendisi gibi biri olduğunu görür ve içinde bir merak kıvılcımı doğar. Bu kıvılcım, Hayalet’in gerçek kimliğini anladığında yangına dönüşecektir.
TUTKULARI AÇIĞA ÇIKACAK
Artemis cüretkâr bir hamle yapıp Maximus’tan nüfuzunu kullanarak hapsedilen ağabeyini özgürlüğüne kavuşturmasını ister. İstediğini alamazsa dükün gizli kimliğini açığa çıkaracaktır. Ama güçlü bir düke şantaj yapmanın riskleri vardır. Kaplanı kuyruğundan yakalayan Artemis, Maximus’un gazabıyla mı yoksa tutkulu dokunuşlarıyla mı karşı karşıya kalacaktır?
“Romantizm ve gizemle örülmüş bir öykü.”
Publishers Weekly

“Karanlıklar Dükü aşkın büyüsüne inanmanızı sağlayacak.”
RT Book Reviews


Gül
Çok güzelllll

Sibel
Historical Batman =D




Gül
Sibel’e dediğimi aynen yazayım buraya “Uzun süredir aşk romanı aşerdiğim için mi bu kadar beğendim ,yoksa cidden mi çok güzel emin değilim.” Aslında bu Sibel için kötü haber olmalıydı. Historical da çok ender tutar beğenilerimiz.
Bayıldım ,cidden daha ilk sayfadan itibaren, yazar ( elbette bizim için çevirmen de) dediğin bunu yapmalı. Nasıl güzel akıyor kelimeler. Tek bir göz devirdiğim ,bu nasıl tanım dediğim yer olmadı. Çok seçici olmaya başladım diye düşünmeye başlamıştım, alakası yokmuş. İyi yazar + iyi çevirmen ikilisine denk gelmiyormuşum sanırım.
Kadın karaktere bayıldım. Diretmesine, gücüne , şantajına. O kadar gerçek geldi ki karakter. Saçma sapan bir şey için diretmedi. İnat etmiş olmak içinde de inat etmedi. Maximus <3 sevilesi insan seni .
Hadi gidin alın okuyun ,daha fazla söze gerek yok.




Sibel
Seride en sevdiğim 3.kitap Saklı Şehvetti ama bu kitap onu geçti. Karakterler, kurgu, anlatım hepsi tam not aldı benden. Araya biraz zaman girsin de yeniden okuyayım diyorum, o kadar yani =D Gül çok beğendim deyince başta korktum ama sayfalar su gibi aktı resmen. Bu sefer historical zevkimiz tuttu neyse ki. Son zamanlarda bende historicallerden pek zevk almamaya başlamıştım ama sorun bizde değilmiş ;) Artemis’i önceki kitaplarda üstün körü tanımış ve potansiyel vaat ettiğini görmüştük ama yazar resmen döktürmüş. Hele Maximus, tam olması gereken historical erkek karakteri. Her ikisine de bayıldım.

Not : Başta neden Batman dediğimi kitabı okuyunca anlayacaksınız =D

Gül Not: Ben ikinci defa  okudum ve o zaman ben de “Batmannnnnn” dedim ama yorum yazarken aklıma gelmemişti =D




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder