14 Ekim 2018 Pazar

Toplu Historical



Sarah MacLean-Karanlık Kalp
Scandal & Scoundrel  Serisi 2
Maggie Robinson-Beni Bekletme
Courtesan Court  Serisi 1
Monica McCarty-Aziz
Highland Guard  Serisi  5

Ağustos ayında yayıncılar bir Historical rüzgarı estirdiler ,bizde mecbur okuduk


Sarah MacLean-Karanlık Kalp
Scandal & Scoundrel  Serisi 2

Yalnız çiçek Lillian Hargrove, yaşamının neredeyse tamamını altın kafesinin parmaklıkları arasında, gerçek bir aşk ve hayat arkadaşı hasretiyle geçirmiştir. Tanıyıp güvendiği bir ressamdan aldığı modellik teklifi karşısında tek bir an bile tereddüt etmez. Uzanarak verdiği iddialı pozun halka açık bir sergide sergileneceğini öğrendiğindeyse dünyası başına yıkılır.
Onu içine düştüğü bu skandaldan sadece bir kişinin yardımı kurtarabilecektir: Kalbi gece kadar karanlık Warnick Dükü’nün yardımı.
Warnick Dükü, aristokrasi dahil İngilizlere özgü her şeyden nefret etmektedir. Birleşik Krallık’ın en saygı duyulan dukalıklarından birine sahip olmasına rağmen hiçbir şey umurunda değildir –özellikle de sahip olduğu unvanın getirdiği çeşitli himaye sorunlarıyla karşı karşıya kaldıktan sonra.
Yine bu himaye sorunlarından biri sebebiyle Londra’ya gitmek zorunda kalan Warnick Dükü’nün tek amacı, hayatta hiç kimsesi olmadığından Warnick ailesinin himayesine bırakılmış Lillian’ı bulmaktır. Onu uygun bir adayla evlendirip artık başkasının problemi olacağına emin olduktan sonra, İskoçya’daki sessiz ve normal hayatına geri dönmek niyetindedir. Ancak âşık olmadan asla evlenmeyeceğini söyleyen Lillian söz konusuyken, işlerin
Warnick Dükü’nün istediği kadar kolay ilerlemeyeceği kesindir.


Gül
Sevdiğim historical yazarlarından Sarah ama nedense  azıcık şüphe ile başladım , korktuğum olmadı beğendim kitabı.Allah tan diğer serileri hatırladığımdan girip çıkan karakterleri de hatırlamak çok zor olmadı .Yazar kitaba diğer serisinden insanları da eklemiş .Tek keşke dediğim nokta ise şu “ on gün “ olayı .Keşke bir ay falan olsaymış ,birbirlerini daha iyi tanıyacak zaman olsaymış.Karanlık kalplı abimiz daha bir zor aşık olsaydı.vs vs Ama o kadar akıcı ve güzel yazılmış ki bir çırpıda okunuyor.


Sibel
Ben ilk kitabı daha çok beğenmiştim (hatta bu kitap bittikten sonra gidip bir daha okudum).
Konu oldukça klişe olsa da hem yazarı hem de böyle vasilik olaylarını sevdiğim için çok da umursamadım açıkçası. Güzel kurgu falan iyiydi kitap ama neden bilmiyorum bir tutukluk vardı sanki bir yerlerde. Sebebini çözemedim…

olmuşa yakın


Maggie Robinson-Beni Bekletme
Courtesan Court  Serisi 1

Kitapları dokuz dile çevrilmiş Maggie Robinson’dan skandalla başlayan bir tutku macerası daha…
“Maggie Robinson’ın isminin olduğu bir kapağı gördüğümde kesinlikle okunması gereken bir kitapla karşı karşıya olduğumu bilirim.”
-Romance Junkies
Charlotte Fallon, titizlikle koruduğu erdemini bir hata yaparak kaybetmiş ve o günden beri bunun cezasını çekmişti.
Bir daha da bir erkeğin arzularına asla boyun eğmeyeceğine dair kendine söz vermişti. Ancak kasabada her türlü baştan çıkarıcı tehlikeden uzakta yaşayan bir münzevi bile utanç duygusu olmayan bir kız kardeşten kurtulamaz elbette. Ayrıca bedeli ne olursa olsun daha fazlasını arzulayan gönlünü durdurabilen olmuş mudur ki?
Sör Michael Bayard yeni metresiyle yatağında karşılaştığında hiç beklemediği biriyle karşılaşacaktı. Metresinin beyaz tenini ve kıvrımlarını kafasında canlandırmıştı canlandırmasına ama böyle bir masumiyete sahip olacağını daha önce hiç düşünmemişti. Ayrıca bu kadın sivri dilliydi de…
Hayatta, ömür boyu öğrenilen birçok dersin bir anda unutulduğu ve tutkunun kontrolü ele geçirdiği, bütün sınırlamalara karşı geldiği anlar vardır. Charlotte Fallon ve Sör Michael Bayard işte böyle bir anda aşkın dikenli yollarında bir maceraya atılacaklar.
Ama elinde silah olan şu diğer kadının kıskançlığından kurtulabilecekler mi acaba?


Gül
Kitabı çok sevmedim açıkçası, çeviriden mi yoksa ben mukoza dolu bir  kafayla okuduğum için mi bilmiyorum ,bir tutarsızlık var gibi geldi .Karakterlerin düşünceleri iki dakika birbirini tutmuyor. Aynı cümle içinde bile değişebiliyor .Cıkss sevmedim.



Sibel
Kitabın başları çok saçma geldi bana hatta bir ara ‘hadi leynn’ diye kahkaha attım. Ama baştaki saçmalıkları bir kenara bırakacak olursanız kitabın gidişatı (bazı yerlerde sapıtsa da) oldukça ilgi çekiciydi. Zira konu tekdüze değildi, sürekli değişik olaylar vs şeklinde hadi bakalım şimdi ne olacak diye sizi sürüklüyordu. O yüzden çok da beğenmesem de elimden bırakamadım kitabı. Sırf bu yüzden serinin diğer kitaplarını merak ettim.



Monica McCarty-Aziz
Highland Guard  Serisi  5

Magnus MacKay gerçek bir İskoçyalıdır; mağrur, güçlü ve düşmanlarına korku salacak derecede dayanıklı bir İskoçyalı… Kadınlara ve aşka karşı mesafeli duruşu yüzünden ona takılan Aziz lakabına rağmen, kalbinin derinliklerinde acı bir gerçeği saklamaktadır. Sır olarak sakladığı bu gerçek, onu reddederek en yakın arkadaşlarından biriyle nişanlanan kadının, Helen’in açtığı aşk yarasıdır.
 Vahşi ve masum güzelliğiyle Helen ise, Magnus’a karşı duyduğu aşka rağmen ailesinin ona biçtiği rolü oynamak zorunda kalmıştır. Ve bunu yaptığı için hissettiği pişmanlık kendini, gözlerinden yansıyan öfke alevleriyle  göstermektedir. Aradan yıllar geçtikten sonra, genç bir kızken yaptığı bu hatayı düzeltmeye yemin eder. Magnus ise hâlâ aldığı yaranın acısından kurtulamamıştır. Ancak onları bekleyen büyük tehlike, geçmişin sıkı sıkı kapanmış kapılarını yeniden açmak zorunda kalmalarına neden olur.


Gül
Klasik mi klasik bir Monica kitabı. Böyle içim bayıldı okurken. Bir de seri uzadıkça diğer karakterlerin içine girdiği kitapları sevmiyorum dönüp önce onları hatırlamak gerekiyor. Monica yı ve bu seriyi çok beğenmediğimden dönüp dönüp okumakta sıkıcı geldiği için, kim kimdi diye hatırlamaya çalışmaktan göbeğim çatlıyor.



Sibel
Seriye bu kadar ara verilince ben de unuttum bir çok karakteri ama bu kitabı anlamak için çok da elzem değil önceki kitapları hatırlamak. Onları kitapları bir kenara bırakın ben bu yorumu kitabı okuduktan 1 ay sonra falan yazdığım için unutmuşum =p Aklımda kitapla ilgili olumlu ya da olumsuz bir şey kalmadığına göre orta şeker deyip geçelim bu kitaba =D



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder