7 Ekim 2018 Pazar

Julie Garwood – Hiç Umudum Yokken



Julie Garwood – Hiç Umudum Yokken

Julie Garwood güzel kadın kahramanların cesur erkekleri yanına çektiği gibi okuyucuları cezbediyor.” 
-USA Today


New York Times’ın çok satanlar listesine giren, kalp atışlarınızı hızlandıracak bu romanda, Julie Garwood özgürlüğü için mücadele etmeye kararlı, aşkın nadir ve beklenmedik hediyesiyle hayatı değişen genç bir kadının görkemli hikâyesini zekice kaleme alıyor.

Leydi Johanna dul kaldığı haberini alınca bir daha asla evlenmeyeceğine yemin etmişti. Henüz on altı yaşındaydı ama şimdiden ona bakanları etkileyen güzellikte altın saçlara ve güçlü bir iradeye sahipti. Fakat Kral John tekrar evlenmesini emredince her şey değişti. Sadık üvey kardeşinin bulduğu damat adayı ise yakışıklı İskoç savaşçı Gabriel MacBain’di.
Johanna ilk başta ürkekti ama Gabriel paylaşacakları muhteşem zevkleri ona nazikçe gösterirken, birbirlerine âşık olmaya başlayacaklardı. Çok geçmeden bütün Kuzey İskoçya klanı da haşin ve cesur lordlarının kalbini ona tamamen teslim ettiğini anlayacaktı. Ancak hiçbir mutluluk bedelsiz kazanılmazdı elbette. Korkunç bir kraliyet entrikası Gabriel’i karısından ayırmakla tehdit ettiğinde ikisi de birbirleri için savaşacaklardı.
"Dua etmeliyim," diye fısıldadı. "Kocam öldü. Dua etmeliyim."
Gözlerini kapatıp ellerini birleştirdi ve nihayet duasına başladı.
"Teşekkür ederim, Tanrım. Teşekkür ederim, Tanrım. Teşekkür ederim, Tanrım."



Sibel
Beklenti yüksek olunca beğenmek daha zor oluyor sanırım.

Gül
Benim baştan umudum yoktu.



Sibel
2 senenin sonunda, üstelikte iyi bir historicale hasret olduğum şu dönemde yeni bir JG kitabı çıkacağını duyunca baya sevindim. Hele bir de İskoçlu ve seri olmadığını okuyunca değmeyin keyfime durumları oldu ve çıkar çıkmaz aldım kitabı. Ama kitabı bitirip son sayfayı çevirdiğimde suratımda limoni bir ifade vardı. Bilmiyorum belki de beklentim çok yüksek olduğu için yeterli gelmedi bana kurgu. Bir Gelin veya Düğün gibi bir şey bekliyordum sanırım ancak onların yanında bu kitap çok zayıf kalmıştı bence. Johanna’nın salaklıkları, Gabriel’in çok çabuk mayışması falan ne bileyim olmamıştı. Tamam çok kötü değildi, akıcıydı baya, sıkmadı okurken ama dediğim gibi beklentimi karşılamadı. 





Gül
Sibel okuyup yorum yaptıktan sonra okuduğum için yüksek beklentilerim olmadan başladım kitaba.Kimileri beni taşlayabilir ama bence kitap bildiğin bir JG kitabı.Aynı salak kız ve hızlı mayışan bir sert abi.Klasik.ama hakkını yemiyeyim cidden sıkmadan akıyor kitap.Lakin yeni bir şey yok kitapta.Eski kitaplarını okusanda bence aynı ,değişen bir şey olmazdı.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder