13 Ağustos 2018 Pazartesi

Maurene Goo-Aşık Değilim, Olabilirim



Maurene Goo-Aşık Değilim, Olabilirim

NPR 2017 En İyi Kitaplar Listesinde   Kirkus Review 2017 En İyi Kitaplar Listesinde   Publishers Weekly 2017 En İyi Kitaplar Listesinde   Seventeen 2017 En İyi Gençlik Kitapları Listesinde
 Kore dizilerinde ve aşkta her şey mübahtır.
 Tek ihtiyacınız olan bir plan ve eyleme geçmek. Babamı arka bahçemizde kaz yetiştirmeye böyle ikna ettim, ortaokuldaki kütüphanemizi bütçe yetersizliğinden kapanmaktan böyle kurtardım, on altıncı yaş günümde bungee jumping yaparak (çişimi biraz kaçırmış olabilirim) yükseklik korkumu böyle yendim ve her sene böyle sınıf birincisi oldum. İnsan azmetti mi her şeyi başarabilir.
Âşık olmayı bile.
 Desi Lee, iyi bir planla her şeyi halledebileceğini düşünür. Başarısız olduğu tek bir konu vardır: Aşk. Ne zaman birinden hoşlanacak olsa şanssızlık ve türlü türlü sakarlık başından eksik olmaz. Ama bir gün, hayatında gördüğü en mükemmel çocuk sınıfa girdiğinde, Desi aşk sorununun çözümünü bulur: Kore dizilerinden yola çıkarak aşka giden yolun planını çıkarır. Ancak bilmediği bir şey vardır: Aşkta plan yapılmaz.
 “Esprili, hoş bir anlatım.”  Kirkus Review
 “Maurene Goo’nun canlı, esprili anlatımı daha ilk bölümden beni esir aldı. Bayıldım!”
Morgan Matson, yazar
 “Harika Kore dizisi eğlencesiyle dolu tatlı ve sevimli bir romans.” Melissa De La Cruz, yazar
 “Bu kitabı o kadar sevdim ki çocuklarıma ve tanıdığım tüm gençlere okutmak için sabırsızlanıyorum. Bu hikâyedeki ilişkiler gibi karakterler de harika. Büyüleyici ve çok komik olan bu kitap tek kelimeyle muhteşem!” Ellen Oh, yazar
NPR 2017 En İyi Kitaplar Listesinde   Kirkus Review 2017 En İyi Kitaplar Listesinde   Publishers Weekly 2017 En İyi Kitaplar Listesinde   Seventeen 2017 En İyi Gençlik Kitapları Listesinde

Gül
Oh be sonunda eğlenceli kitap



Sibel
Ben o kadar eğlenmedim yavv…



Gül
Kitabı bu kadar beğenmemin sebebi uzun zamandır eğlenceli, hafif bir kitap okumak için yanıp tutuşmam olabilir. Kitabı kısaca özetlemem gerekirse ”Asyalı Geek Kız “ diyebilirim .Ama Dise , Harriet’ ten daha az konuşuyor ve birden aşırı alımlı falan olmuyor ki Harriet’in ölüp bittiği kabullenilmeye de zaten sahip. Sadece erkeklerle ilişkisi iyi değil ;ki onu da Kore dizilerinden ilham alarak hallediyor. Kore dizilerini aşina olduğum için çok eğlenerek okudum, bazı yerlerde sesli güldüm. Parti sahnesi, çivi sahnesi ve boğulma sahnesi gibi. Uzun zamandır gülümseyerek bir kitap okumamıştım ( en azından içinde fantastik öğe olmayan yoksa Gemina’ da da güldüğüm yerler oldu) O bile bana yetti kitaba olmuş demem için.




Sibel
Üstteki koş koş eğlencelik kitap deyince bir heves başladım ama cıksss beklediğim, umduğum bu değildi. Oldum olası Kore dizileri vs sevmediğimden de olabilir Gül kadar eğlenip beğenmemem. Hikayenin gidişatında habire Kore dizilerinden örnekler, alıntılar falan oldukça ‘neyden bahsediyorsun sen kuzummm’ oldum, sıkıldım. Belki de bundan dolayı Gül’ün bahsettiği o sahnelerde tebessüm ettim geçtim.
Gül gibi Kore dizilerini seviyorsanız eğlenebilir, beğenebilirsiniz kitabı. Yok benim gibiyseniz çok fazla beklentiye girmeden ve dizi kısımlarını es geçerek okusanız orta halli bir kitap okumuş olacaksınız.


Klasik K-drama öpüşmesi :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder