17 Haziran 2018 Pazar

Susan Elizabeth Phillips-Bayan Ukala-Wynette, Texas Serisi 1



Susan Elizabeth Phillips-Bayan Ukala

BİRİ ŞAMPANYA, DİĞERİ BİRA.
BİRİ ATEŞ, DİĞERİ DUMAN.
HAZIR OLUN! GÖSTERİ BAŞLAMAK ÜZERE.
Francesca, Avrupa’nın sosyetik ortamlarından çıkmayan bir İngiliz güzelidir. Ama şimdi meteliksiz kalmış, komik bir kostümün içinde ıssız bir yolda topallamaktadır. Dallas Beaudine ise şımarık kadınlardan nefret eden Teksaslı bir golfçüdür. Arabasını huysuz bir güzel için durduracak değildir. Tabii canı biraz eğlence istiyorsa başka.
Ödüllü yazar Susan Elizabeth Phillips’in The New York Times çoksatanı Bayan Ukala’da kaleme aldığı ilişkileriyle modern aşk hikâyelerinin en ünlü çiftlerinden birine dönüşen Francesca Day ve Dallas Beaudine’le tanışın. Hayatta sadece bir kez yaşanabilecek bir maceranın ve aynı anda hem komik hem de tutkulu, dayanılmaz bir öykünün tadını çıkaracaksınız...
 “Katıksız eğlence. Kusursuz bir romantik komedi.”
Publishers Weekly

 “Dünyanın daha çok Susan Elizabeth Phillips kitabına ihtiyacı var.”
The New York Times çoksatan yazarı Elizabeth Lowell




Gül
Sıfır beklenti ile okursanız gideri var. Yazar SEP olduğunu unutup okuyun.

Sibel
Eğlence beklentisini bir kenara bırakıp okumaya başlayın.

SEP için o da 

Gül
Kitap 1989 da yazılmış ,düşünün ben bile onlu yaşlarımdayım. O yüzden erkek karakterin duble duble öküzlüğüne biraz tolerans göstermemiz lazım sanırım .Kitabın ilk 200 sayfasını sabır gösterip (ya da benim gibi çiftimizin olmadığı yerleri o kadar da  satır satır okumayıp) atlatırsanız sonrası geliyor zaten. Özelikle son 100-150 sayfada “Sensiz olmaz “ ya da “ Aşkta ilk Çeyrek “kitaplarını  yazan SEP ten izler buluyorsunuz. Ama sadece izler.
Ayrıca Sibel'in de dediği gibi ( bkz aşağısı =) ) çiftimiz ne ara aşık oldular bende çok anlamadım .



Sibel
SEP in Taşbebek kitabında yaşadığım hayal kırıklığından sonra bu kitabının çıkacağını duyduktan sonra çok da fazla bir beklenti içine girmemiştim ama yine de içten içe eğlencelik bir şeyler çıkmasını umut etmiyor da değildim doğrusu. Ancak daha ilk sayfaları okumaya başlar başlamaz içimdeki o son umut kırıntısı da yok oldu. Evet ne yazık ki bu kitap da Balayı ve Taşbebek kıvamında arkadaşlar. Elbette yazar SEP olunca kitap kötü olmuyor, sıkmıyor sizi okutuyor kendini. Ancak benim gibi eğlencelik, komik kitap aş eren biri için yeterli de olmuyor. Hikaye güzel, anlatım akıcı ama sanki çok genel bir kurgu gibi. Nasıl anlatayım bilmiyorum ama ben Francesca ve Dallas arasındaki aşkın anlatımını zayıf buldum açıkçası. Yaklaşık 1 ay yaşanmış bir şeyler ve araya giren 10 yıl sonrası bir anda lappp diye aşka düşmeleri ne bileyim olmamıştı bana göre…
Ben bütün hikayeyi satır satır okudum da şu golf ile ilgili dip not açıklamalarını bir süre sonra es geçmeye başladım =)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder