25 Şubat 2015 Çarşamba

Merhaba






Aslında,böyle karşılıklı iki lafın belini kırmışlığımız yok,ama facebook ta saatlerce süren kitap tartışmışlığımız çok .Benim bloglardan okuduğum, Sibel'in çıkacağını duydup havaya girdiği,sonrasında Goodreads'te araştırıp heyecan yaptığımız kitapların yüzünden açıldı bu blog.Ve tabii bazı kitapların bloglar tarafından
pazarlanıp aslında hiçbir halt olmaması yüzünden. Azıcık yaşı olgun,uzun süredir okuyan ama yazmaya üşenen iki kişi olarak ,zaten aramızda yazışıyoruz kitaplar hakkında bunu "tüm dünya" ( 75 milyon kesmiyor ) ile neden paylaşmayalım dedik.Bu leziz billur berraklığında ki muhabbetimizden insanlarda faydalanmalı diye düşündük .Kötü komşu insanı ev sahibi,kötü patron iş, şişirme kitap bloglarıda bizi blog sahibi yaptı.

3 yorum:

  1. Merhabalar, yeni kitap arayışındayken sizin yazılarınız ile karşılaştım. Blogdaki tüm yazıları 1 günde okudum ve beğendiğiniz kitapları not aldım. Çok eğlenceli anlatımınız var sadece bazı kısaltmaları anlayamadım mazur görün.😅 YA, BDSM nin açılımları nedir acaba? Çok konuştum kusura bakmayın. Yeni yazılarınızı merakla bekliyor olacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ve hoşgeldiniz.Bu aralar bloga ara verdiğimiz için yorumunuzu görmemişiz, geç cevap için kusurumuza bakmayın.
      YA : Young Adults Genç Yetişkin kitapları demek
      BDSM : B (bondage-kölelik), D (discipline-disiplin), D (domination-otorite), S (submission-teslim), S (sadism), M (mazoşizm) demek :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim yanıtınız için :) Ara vermenize çok üzüldüm :( umarım blog yazılarının eskisi kadar okunmadığı, insanların artık sosyal medyayı kullandığı için bırakmamışsınızdır. Sizin gibi kitap yorumu yapan kişilere ihtiyacımız var (en azından benim 😅). Bu süreçte çok fazla kitap okur hale geldiğim için almayı düşündüğüm bir kitap olunca ilk olarak bloğunuza gelip yorum yapıp yapmadığınızı kontrol ediyorum. Lütfen devam edin yazılarınıza 🥰 teşekkür ederim yeniden cevabınız, yorumlarınız ve güzel enerjiniz için :)

      Sil