17 Ekim 2019 Perşembe

Sarah MacLean - Tehlikeli Anlaşma -The Bareknuckle Bastards Serisi 1



Sarah MacLean - Tehlikeli  Anlaşma 
 The Bareknuckle Bastards Serisi 1

“Sarah MacLean’in kaleminden çıkan her şey okunmaya değer.”
Lisa Kleypas
Kötülük kapıyı çaldığında…
Gizemli bir yabancı, Leydi Felicity Faircloth’un yatak odasına gizlice girmeyi bir şekilde başarır ve ona dükü elde edip evlenebilmesi için yardım teklifinde bulunur. Felicity bu teklifi kabul etse de, bir şartı vardır: Dünyayı tutkunun var olduğuna inanabilecek kadar tanımıştır ve kesinlikle içinde tutku olmayan bir evlilik yapmayacaktır.
Ayrıkotu tehlikeli bir pazarlık yapar…
Ömrünü eline geçen fırsatları değerlendirerek ve de zorbalıkla saltanat sürerek geçiren Devil’a göreyse, evde kalmış bir ayrıkotu, yıllardır tasarladığı intikamı alabilmek için ihtiyaç duyduğu tek şeydir. Bütün yapması gereken, bu basit kadını karşı konulmaz bir baştan çıkarıcıya dönüştürmek, tuzağı kurmak ve düşmanı yok etmektir.
Tutku vaadiyle…
Fakat başkası yerine Devil’ı istediğine hızla karar veren Felicity Faircloth’un basitlikle hiç ilgisi yoktur. Çok geçmeden, adamın ustalıkla hazırladığı planlar altüst olur ve Devil bir seçim yapmak zorunda kalır: İstediği her şey ve arzuladığı tek şey arasında…


Gül
Güzeldi

Sibel
Seviyorum bu yazarı.



Gül
Bildiğimiz historical ama tam da değil . Sarah eninde sonunda zevkle okunuyor. Ama kitapta bambaşka bir şeye takıldım. Saçma mı saçma ama takıldım.
Kızımızın hobisi kilit açmak .Kim ilk öğretmiş falan belli değil .Nasıl akıl etmiş firkete ile açmayı onu da bilmiyorum ,çok ta takılmadım. Takıldığım şuydu, şimdi abinin çok iyi korunan bir binası var onun kapısını açmaya çalışıyor ve diyor ki “ Hımmm bilmem ne kilidi “ (Evet ,Evet üşendim gidip bakmaya )Nasıl bilebilir. O yüzyılda Google yok, her ay dergi mi çıkıyor ” Kilit” adında da, kilitlerde ki yenilikleri biliyor kızımız. Onun dışında okunuyor. Diğer kitaplardaki abi ve ablaların adı geçiyor. Kızımız “ Karanlık Dokunuş “ adlı kitapta da varmış sanırım ama ben hatırlamadın tabii ki .




Sibel
Yazarın daha önce okuduğumuz The Rules of Scoundrels serisini çağrıştırdı bana bu kitap. O seriyi çok sevdiğim için bu kitabı da beğendim doğal olarak. Sarah’tan en son okuduğum Karanlık Dokunuş kitabında hayal kırıklığına uğrayıp beğenmemiştim ama bu kitapta özüne dönmüş, zevkle okuyup bitirdim. Ben Gül’ün takıldığı kilit olayına hiç dikkat etmedim açıkçası. Gazete veya dergide o kilitle ilgili yazı veya reklam okumuş olabilir diye düşünüyorum. Bence çok da imkansız bir şey değil.
Ben de Devlin’in kıza sürekli adı-soyadı ile hitap etmesine takıldım. Ha bire Felicity Faircloth dedikçe sinir bastı bana. Bir süre sonra soy ismini görmemeye, okumamaya çalışıp durdum.
Ve tipik Sarah taktiği daha ilk kitapta öyle karakterler yapıyor ki bir sonraki kitabı sabırsızlıkla bekler hale geliyorsunuz. Ben özellikle Ewan ve Grace’in hikayesini  çok merak ediyorum ama daha yurt dışında bile yayınlanmamış =(






1 yorum:

  1. Benim adım Rusya'dan Bayan Nadia Albert, Ve ben bugün Kredi ödünç alan Bay Russ Harry'nin yardımıyla mutlu bir kadınım. Kredi arayan herkesi bu Kredi şirketine yönlendireceğim. Bana ve aileme mutluluk verdi, 2 çocuklu bekar bir anne olduğum için hayatımın her yerine başlamak için 500.000,00 dolarlık bir krediye ihtiyacım vardı. Bu dürüst ve tanrı bir kredi ile bana yardım eden adam kredi borçlandırıcıdan korktum 500.000,00 ABD Doları, düşük bir oranda. O, Tanrı'dan korkan bir adamdır, eğer krediye ihtiyacınız varsa ve krediyi geri ödeyecekseniz lütfen onunla iletişime geçin Via E-mail-Elegantloanfirm@hotmail.com / Whatsapp numarası + 393511617486

    YanıtlaSil