29 Mart 2019 Cuma

Sarah MacLean-Karanlık Dokunuş- Scandal & Scoundrel Serisi 3



Sarah MacLean-Karanlık Dokunuş
(Scandal & Scoundrel Serisi 3)

“Sarah MacLean tarihi bir aşkı modern okuyucular için kaleme alıyor.”
-AMANDA QUICK

 ASLA UNUTAMADIĞI O KADIN…
Haven Dükü Malcolm Bevingstoke, son üç yılını gönüllü bir yalnızlık içinde geçirmiştir. Genç adam asla geri alamayacağı bir hatanın ve bu hata yüzünden onu terk eden karısının yasını tutuyordur. Yine de aşkından vazgeçmez ve dünyayı adım adım dolaşması gerekse bile sevdiği kadını bulmaya ant içer. Bir gün,
hiç ummadığı bir yerde onunla karşı karşıya gelir ancak hayatının sürprizinin onu beklediğinden habersizdir.
 ASLA UNUTAMADIĞI O ADAM…
Haven Düşesi Seraphina, sürgün yıllarından sonra Londra’ya
tek bir amaç için dönmüştür. Hayatını geri alacak, mutluluğu bulacak ve kalbini kıran adamdan yani eşi Malcolm’dan sonsuza kadar kurtulacaktır. Malcolm bu isteklerine kavuşabilmesi için ona bir teklifte bulunduğunda Sera hemen kabul eder: Genç kadın geleceğinin kontrolünü artık eline alacaktır ancak bunun için yerine geçecek yeni bir düşes bulması gerekir. Bu da istemediği fakat nedense karşı koyamadığı kocasıyla aynı evde bir yaz daha geçirmek zorunda kalacağı anlamına gelir.
 İKİSİNİN DE İNKÂR EDEMEDİĞİ BİR AŞK…
Dükün, çok sevdiği karısını tekrar baştan çıkarmak ve onu hayatında kalmaya ikna etmek için sadece üç ayı vardır. Genç adam hüzün dolu geçmişlerine rağmen eline geçen bu şansı değerlendirmek için her şeyi yapmaya hazırdır. Geçmişin gölgesi aralarında dururken, Malcolm karısına duyduğu büyük aşkı ispatlayabilecek midir?

Sarah MacLean – Karanlık Sır - Scandal & Scoundrel Serisi 1

Sarah MacLean-Karanlık Kalp  Scandal & Scoundrel  Serisi 2 




Gül
Bu aralar hep güzel  historicallara denk  geliyorum ,mutluyum.


Sibel
Okurken kafam karman çorman oldu yeminle.



Gül
Ne söyleyip uzatayım bilmiyorum. Gayet güzel akıcı yazılmış. Hatta hikayedeki zaman değişimleri de hikayeye akıcılık katmış. Şu da var ki ben bu balık havuzuna atılma olayını zerre hatırlamıyorum. Yani çiftin hikayesini başı bende kayıp, ama olayı anlayabildim. Sanki ama o da azıcık biraz fazla iç ses var sanki.




Sibel
Tamam Gül ile historical zevklerimiz çok ender tutuyor ama üstteki yorumunu okuyunca acaba aynı kitabı mı okuduk biz diye düşündüm =D Zira ben okurken resmen serseme döndüm. Diyalogları takip ederken sürekli ‘neyyy, haaa, noluyooo yavvv’ şeklindeydim. Hatta birkaç kere acaba sayfa mı atladım diye geri dönüp kontrol ettiğim bile oldu. Bunun dışında kurguyu da beğenmedim. Sophie’nin hikayesini okurken sinir olmuştum Malcolm’a ama elbette Sera ile hikayelerini de çok merak etmiştim. O yüzden bu kitabın çıkacağını duyunca baya baya heyecan yaptım. İlk sayfalarda yehhu şeklindeydim kiiii Sera’nın taverna sahibi olup şarkıcılık yapma kurgusunu okuyunca ‘aaa yok artıkkk’ dedim. Yani bu kurgu günümüzde geçseydi, ne bileyim adam çok zengin ama kadın gece kulübü şarkıcısı olmak isteseydi inandırıcı gelirdi belki de 1800 lü yılların ilk yarısında geçen bir hikaye için bu durum bana çok saçma geldi ki oradan itibaren de konudan soğudum açıkçası. Diğer 4S kardeş bir o bir o arka arkaya konuşup durdukları için de isimlerini sürekli karıştırdım ve habire bu hangisiydi yavv olduğumdan konsantrasyonum da gitti. Sera’nın her seferinde sadece bir kez beraber olacağım deyip bunu üç kere yapmasına da bir amannn dedim (hayır ilkinde diyorsun tamam da diğerlerinde de demek saçma değil mi ?).
Hikayelerdeki zaman değişimlerine çok dikkat ederim genelde. Ama bu kurgudaki zaman atlamalarının da pek bir mantığı yoktu. Sophi’nin hikayesinde kocasından ayrı olarak okuduğumuz Sera’ya kurgu uydurmak için yazar 3 farklı zaman kurgusu yapmış ama bence olmamış, akıcılık gitmiş. Bir de Sera ne ara hamile kalmış onu hiç anlamadım…


Serinin Diğer Kitapları
Gül
Valla ben de Sibel'in yorumunu okuyunca şaşırdım.Acaba totomla mı okudum dedim ;şu sonuca vardım ki ben Sibel'in takıldıkları arasından okurken sadece Sera'nın ne zaman hamile kaldığına takıldım ama çok takılmadım ,işin doğrusu romatik hikaye diye kaptırıp okudum ,sağına soluna pek bakmadım. İlk kitapta bende çok net olmadığından Malcolm'a bir sinir olma söz konusu da olmadı .

Sibel
Romantik hikayelerin %90 nını totomuzla ve çok da takılmadan okuduğumuz doğrudur. Ama kör göze parmak olanlarda da ben dayanamayıp isyan ediyorum arada. Belki de yazarı sevdiğimden ona yakıştıramayıp bu kadar takılmışımdır.



                                                                              (Arkadaki beyazlı Sibel =D )

1 yorum: