23 Mart 2019 Cumartesi

Carrie Elks- Kış Masalı- Shakespeare Kardeşler Serisi 2



Carrie Elks- Kış Masalı

Kitty Shakespeare bir sinema öğrencisi. Los Angeles’ın önemli yapımcılarından Everett Klein’ın çocuğuna Noel tatili süresince bakıcılık yapması gerekiyor. Karla kaplı, hiçbir şeyin olmadığı bir ormandaki malikânede hem de.
Adam Klein. Ünlü belgeselci. Los Angeles’ta ağabeyiyle aralarında geçen tartışma yüzünden inzivaya çekilmiş, ormandaki kulübesinde yaşıyor. Ağabeyinden de malikâneden de uzak durmayı tercih ediyor.
İkisinin de hesaba katmadığı bir şey var. İlk görüşte aşk! Sonrası gizli buluşmalar, romantizm, heyecan, kahkaha. Ta ki tek bir hata her şeyi altüst edene dek. Kitty’nin gelecek hayallerini de aşk hayatını da mahvedene dek. Her şeye yeniden başlaması gerekiyor artık. Eh, gerçek aşkın kolay olduğunu kim söyledi ki?
Yazdığı kitaplarla adından sıkça söz ettiren Carrie Elks’in aşk dolu serisi “Shakespeare Kardeşler”in ikinci kitabı Kış Masalı’nda içinizi ısıtacak bir kış romantizmine hazır olun!


Gül
Ben beğendim ya!

Sibel
Bu yoklukta iyi gitti.

Gül
İlk kitapta nedense kızdan da erkek karakterden de pek hoşlanmadım ama bu hikayedeki karakterleri sevdim. Her ne kadar abi abaza kalmış o yüzden mi kıza atlıyor diye düşünsem de ,o kadar takılmadım. Bu ara sadece aşk hikayeleri okuyabiliyorum sanırım 44 yaşına gelince  eskiye dönüş oldu bende. Fantastik vs vs yok elime alıp okuyamıyorum. Bakalım ilerde düzelir umarım.



Sibel
Bu aralar sanırım yeni romantik kitapların çıkışında azalma var. O yüzden ben de canım bu tarz kitaplar okumak istediğinde eskilere (daha önce okuduklarıma) yöneliyorum. Bu yoklukta çıkan Kış Masalı iyi geldi hemen okudum bitti. Güzeldi, sıkmadı okurken.




2 yorum:

  1. Bende aynı durumdayım aylardır romantik dışı okuyamıyorum ama onu da bulamıyorum. Eskilerden dediklerinizden birkaç tane önerir misiniz belki okumadıklarım vardır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce okuduğum, beğendiğim veya unuttuğum eski historicallerden baya okumuştum o ara =)

      Sil