2 Şubat 2019 Cumartesi

Sorunsuz Aşk ve İnsan Yoktur



Claudie Winter – Bir Tesadüftü Aşkımız
Laura E. James – Beni Takip Et
Wendy Mass – Mango Şeklinde Bir Boşluk



Claudie Winter – Bir Tesadüftü Aşkımız

Ama, ama, ama… İşte büyükannemin de söylediği gibi tüm bunlar yarım kalp ile bir ömür geçirmeye yetmiyor… Hayatım, etrafını yıldızlarla süslediğim bir liste halinde ilerliyordu. Doğru adamı bulduğumu ve doğru bir evlilik için hazırlıklara başladığımı düşünüyordum. Düğünümde takmam gereken yüzüğü, mavi kadife kutusunda bulamamam ile başlayan hikâyemin sonunu önceden kestirebilmek mümkün değil! Çünkü kader, bazen oyunlarını öylesine büyük bir ustalıkla oynuyor ki kalbimiz çoğu zaman bunu fark edemiyor…


Sibel
Ummadık taş baş yarar. Aman bu neymiş bakayım diye hiçbir umuda kapılmadan başlayıp, sonuna kadar severek okuduğum bir kitap oldu. Kurgu, karakterler (özellikle teyzeler), anlatım dili hepsini beğendim. Evet ikilinin aşkları biraz aşırı bir tesadüftü ama eğlenceli, sevimli, sıkmayan güzel bir hikaye olunca bu kadar da olmaz demedim açıkçası =D


Gül
Bir şey ummadığım gibi benim açımdan da bir şey yarılmadı.Belki okuduğum sıra canım çok sıkkındı o yüzden kitabı okurken tam veremedim kendimi.Bilemiyorum ama mucizevi şeyleri pek sevmiyorum sanırım.Karamsar bir yapım olduğu içinde olabilir tabii.







Laura E. James – Beni Takip Et

Victoria Noble aşkın fişini çekmişti. Bir numaralı sosyal ağ sitesi olan EweSpeak’in yöneticisi ve dört yaşındaki Seth’in bekâr annesi olarak, işi ve hayatı arasındaki dengeyi kurmaya çalışıyordu. Chris Frampton ise bir Hollywood kahramanı ve Victoria’nın ilk aşkıydı. Los Angeles’tan dönüşü medyanın ilgisini alevlendirmişti ve ateşi körükleyecek sırlarıyla birlikte kaçmayı umut ediyordu. Fakat ilerlemenin bir yolunu bulmak asla kolay değildi. Her ne kadar Victoria ile ilişkisi geçmiş yıllara dayansa da, nasıl devam edeceğini bilemeyecek kadar uzun süre akıntıyla sürüklenmişti.        
Kırılma riskine rağmen kalplerini takip edecekler miydi?        
Beni takip et. Seni takip edeyim.       
Beni kurtar ve ben de seni kurtarayım.



Sibel
Özette Hollywood kahramanı yazdığını görüp benim gibi eğlenceli bir şeyler içine girecekseniz girmeyin. Öyle bir şey yok =D Tam tersine zorlama dram diyebiliriz kitap için. Bunun dışında kurguyu pek beğenmesem de anlatım dili akıcı olduğu için çok sıkılmadan okudum bitirdim.





Wendy Mass – Mango Şeklinde Bir Boşluk

Mia, Winchell ailesinin en normal görünen bireyidir. Kardeşi Zack yediği hamburgerlerin sayısının kaydını tutar. Ablası Beth her hafta saç rengini değiştirir. Babasıysa çatıdan inmeden sürekli evi tamir eder. 
Ama Mia aslında çok sıradışı olduğunu fark eder. Herkesten sakladığı bir sırrı vardır. Onun için sesler, sayılar ve harfler renklidir. Bu sebeple okulda yaşadığı problemler onu sırrını açıklamak zorunda bırakır ve aklını yitirdiğini düşünmeye başlar. Tüm bunlar Mia’nın hayal ürünü olabilir mi?
Sorununun ne olduğunu anlamaya çalışan Mia’yla birlikte renkli bir dünyayı keşfetmeye hazır olun.

“Mia’nın dünyayı kendine özgü algılayışı heyecan verici.”
School Library Journal
“Fazlasıyla orijinal ve iyi kurgulanmış bir eser.”
Washington Post
“Gerçekçi karakterleri ve diyaloglarıyla merak uyandıran bir hikâye.”
Publishers Weekly
“Birinci ağızdan anlatımla bir gizeme ışık tutan etkileyici bir öykü.”
Booklist
“Yazar, Mia’nın sıradışı renk algısını yakından anlamamızı sağlayacak bir üslup kullanmış. Umut verici bir hikâye.”
Kirkus Reviews
“Bu etkileyici deneyimin eşsiz anlatımından keyif almamak mümkün değil. Mutlaka okunmalı.”
VOYA


Sibel
Yukarıda abartıldığı kadar olmasa da okunabilirliği yüksek bir kitaptı. Kurgu ve karakterler insanı sıkmıyordu ancak Mia 13 yaşında ve kitabın kurgusu bizim yaş grubumuzdan ziyade Mia’nın kendi yaş grubu ve biraz üstüne hitap ediyordu. Bu yaşlarda çocuğunuz, yeğeniniz vs varsa sıkılmadan okuyabilirler 
kanımca.

Gül
İlginç bir konu ve sıkıcı olmayan bir şekilde yazılmış.Ama 40 yaş ve üzerine yazılmamış.Hatta 30 yaş bile zorlanır bence.İçinizde çocuk yaşıyorsa orasını bilemem tabii.Ama hadi bu kitapta bitsin devam edelim diye tamamladım kitabı. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder