26 Ocak 2019 Cumartesi

Sarah J. Maas - Fırtınalar İmparatorluğu -Cam Şato Serisi 5


Sarah J. Maas – Fırtınalar İmparatorluğu 
(Cam Şato Serisi 5)

Karşınızda Ateşyürek Celaena Sardothien...
ÖLÜMCÜL GÜZEL EFSANEVİ

 Aelin Galathynius tahta giden uzun yolda ihanete uğradı, sadakatle ödüllendirildi; arkadaşları kayboldu, yenilerini edindi; büyüye sahip olanlar ve olmayanlarla aynı tuhaflıklarda buluştu. Savaşçı prensine ve ona güvenen insanlara söz verdi, onları korumak için gücünün derinliklerine indi. Ama canavarlar geçmişin dehşetinden ortaya çıktıkça ve karanlık güçler krallığını elinden almaya çalıştıkça, tek kurtuluşun, sevdiği her şeyin sonu olabilecek çaresiz bir arayışta saklı olduğunu anladı.
  Cam Şato, Karanlık Taç, Ateşin Vârisi ve Gölgeler Kraliçesi’nden sonra epik fırtına kalbinizi yakacak. 
 “Düşünceli bakışlar, patlayacak hale gelen cinsel gerilim, sürpriz gelişmeler, renkli bir evren ve iğneleyici sözlerle dolu.”
Booklist


Sibel
Serinin tüm kitapları çıkmadan seriye devam etmemeyi düşünüyorum (dayanabilirsem tabi).




Sibel
Seri senede bir yayınlandığı için haliyle genel hatları dışında bir şey kalmıyor aklımda. Bu yüzden de her yeni kitaptan önce bir önceki kitabı hızlıca okuyorum. Zira bu tarz fantastiklerde detaylar önemli olduğu için içim rahat etmiyor. Neyse bu kitapta da aynı şey oldu ve ben dördüncü kitabı yeniden okudum. Allahtan kitaplar güzel de sıkılmıyor insan. Ancak bu beşinci kitabı yazar tüm seriyi hatırlayanlar bizimledir der gibi bütün seriden detaylarla bezemiş. Öyle ki sürekli ‘o kimdi, ne zaman olmuştu bu olay, kim ne demişti ki’ (mesela ben Ansel veya İlias kimdi, Aelin’in onlarla ne gibi olayları olmuştu hiç hatırlamadım) halindeydim. Ama yazarın hakkını yememek lazım güzeldi kitap. Tüm kurgu savaş üzerine kurulmuştu ki bu yüzden de sürekli bir aksiyon halindeydi.  Birkaç şey takıldı aklıma okurken. Eskileri hatırlamakla uğraşmaktan yeni detayları mı kaçırdım bilemiyorum ama mesala ;




*Aelin nasıl her şeyi bilebiliyor ?
*Aelin ve meclisi maşallah Avangers gibiler ama 3-5 İlken karşısında dağılıveriyorlar ?
*Erawan ve Maeve nasıl bunları zart diye bulabiliyor ?
*Elide’nin regl detayı ne alakaydı ?
*Genele bakıldığında Dorian ve Chaol arasındaki ilişki size de ‘eee bunlar birbirlerine aşık ‘ dedirtti mi?

Bunların dışında 4.kitapta nasıl Manon’u okumaktan daha çok keyif aldıysam bu kitapta da Elide ve Lorcan’lı bölümleri sabırsızlıkla bekledim.

Veeee son sözlerim DEX’e. Türkiye’nin öncü yayın grubuna bağlı bir yayınevine bu kadar özensiz bir kitabı inanın yakıştıramadım. Yahu kitabı yayına hazırlayan arkadaş hiç mi okumadan, kontrol etmeden basıyorsunuz bu kitapları ? Tüm kitap boyunca devam eden isim hataları, yanlış yazılan kelimeler, sürüsüne bereket harf ve imla hataları, devrik cümleler resmen pes dedirtti. Her kitap için bizi 1 sene bekletiyorsunuz bari şu işi düzgün yapın. Ayıptır cidden ayıp…

Gül den not:
Sibel in açılışta dediği sebepten bu kitabı okumayı red ettim.Yalan beee  depresyondayım canım okumak istemiyor bu ara .





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder