23 Şubat 2019 Cumartesi

Jill Mansell – Uslanmaz Çapkın



Jill Mansell – Uslanmaz Çapkın

KÜÇÜK BİR KASABADA HİÇBİR SIR GİZLİ KALMAZ
Erkek arkadaşından yeni ayrılan Tilly Cole, ani bir kararla küçük bir kasabada özel asistan olarak işe başlamıştı. Eğlenceli bir iş, kır evi, yeni bir başlangıç… Neden olmasın? Ama çok geçmeden kendini dedikoduların, entrikaların ve kasabanın gözde bekârı Jack Lucas’ı elde etmek isteyen kadınlar arasındaki zorlu rekabetin tam ortasında buldu.
Tilly, Jack hakkında duyduklarından sonra yapılabilecek en mantıklı, en olgun şeyi yapmaya karar verdi. Ne pahasına olursa olsun Jack’ten uzak durmak. Ama Tilly, Jack’le zaman geçirdikçe, dedikodular giderek anlamsız gelmeye başlamıştı. Tilly neye inanması gerektiğini bilmiyordu. Jack’in de pek yardımcı olduğu söylenemezdi.

Satılık Aşk ve Öpücük’ün
Sunday Times #1 çoksatarı yazarından tatlı, eğlenceli ve romantik bir hikâye.


Sibel
Yoklukta gideri olur

Gül
Bu yoklukta evet


Sibel
Arka kapak özetini okuyunca insan haliyle kitabın baş karakterlerinin Tilly ve Jack olmasını bekliyor ama öyle değil. Zira hikaye İngiltere’de küçük bir kasabada yaşayan 3 kadın karakterin ve onların çevresindeki insanların etrafında dönüyor. Anlatım dile geneli itibariyle akıcı. Kurgu ve karakterler şöyle böyle, idare eder. Ancak 3 ana karakter ve onların hikayesi olunca hepsi biraz hızlandırılmış ve yüzeysel geçilmiş hissi veriyor okurken. Arka arkaya neredeyse 15 tane polisiye okuduktan sonra bu kitabı okuduğumdan olsa gerek beğendim. Ama belki başka bir dönemimde okusaydım sıkılır mıydım, bilemiyorum.
Bu arada ben kitapta en çok Stella yan karakterini sevdim ki yazarın Stella ile ilgili yaptığını da çooook gereksiz ve saçma buldum (ne yaptığını spoiler olur söyleyemem =D )




Gül
Kitabı okurken şöyle düşündüm” Yine içinde çok konuşan kadınlar” Ama Allah tan korktuğum kadar çok konuşmadılar.Kitaptaki bütün ilişkiler biraz mucizevi olmuş.Gerçekçi ve inanılır değil .Ama karakterlerin bir kısmı eğlenceli o yüzden sıkılmadan okunuyor.  Tilly ve Jack ın kitabın sonundaki durumu,o kadar gerçek dışı ki .Jack ve Tilly ne yaşadı ki Jack bu kadar emin duygularında diyesi geliyor insanın. Ama aşk romanı olur o kadar diyorsunuz
Bir de ingilizce isminin konuyu daha belli ettiğini düşünüyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder