6 Ocak 2019 Pazar

Gül Okudu,Yorumladı


Amie Kaufman , Jay Kristoff-Obsidio 
Illuminae Dosyaları  Serisi 3
Paullina Simons-Yaz Bahçesi 
Bronz Atlı Serisi 3



Amie Kaufman , Jay Kristoff-Obsidio 
Illuminae Dosyaları  Serisi 3

SONUN BAŞLANGICINA HOŞ GELDİNİZ

 Asha Grant, Kerenza’ya geçmişinden kaçmak için gelmiştir. Ne yazık ki geçmişi peşini bırakmayacaktır.

 Asha, BeiTech saldırısından sağ kurtulduğundan beri çok daha büyük bir kuvvete karşı savaşan direnişçiler için çalışmakta ve havalandırma tünellerine sakladığı sırla ne yapacağını düşünmektedir. Endişe kaynağı olmasını bekleyeceği son şey eski erkek arkadaşıyken Rhys Lindstrom gezegene gelir ve yeni BeiTech üniforması ona çok yakışmıştır. Rhys, Asha’nın çıkış yolu mu yoksa bu donmuş kaya parçasından kurtulamayacağının garantisi midir?

 Sorunları olan sadece Asha değildir. Asha’nın kuzeni Kady ve hayatta kalmayı başarmış bir grup Kerenza’ya doğru yol almaktadır fakat yeterli oksijenleri yoktur. Ayrıca gemide isyan havası vardır. Ama böyle küçük şeyler Illuminae Grubu’nu ne zaman durdurabilmiştir?
 Ne yazık ki zaman aleyhlerine işlemektedir. BeiTech hasarlı sıçrama istasyonunu tamir edip Kerenza’daki sivilleri öldürmeyi planlarken kurtulmaları mucizeye kalmıştır. Ve herkes bilir ki mucizeler sadece istatistiksel olasılıklardır, değil mi?
 BRİFİNG NOTU: Çoksatan yazarlar Amie Kaufman ve Jay Kristoff ile günlük girdilerine katkılarıyla Marie Lu’dan, “stilistik açıdan büyüleyici” ve “dünya dışı muhteşem” olarak tanımlanmış üçlemenin kalp durduran ve kalp kıran finali.





Gül
Güzel bir seri sona erdi
İlk iki kitabı ne kadar çok sevdiğimi bloğu takip edenler bilir.Bu kitabıda sevdim lakin diğer iki kitaba göre daha yavaş .Aslında haklılar.Artık bir çözüme giderken ve olaylar yüzünden çok hızlı değil ama şok eden olaylarda mevcut.Tek günde ( Pazar günü fuar dönüşü) elimden bırakmadan okudum bitirdim.Çokta beğendim.Kesinlikle sevdiğim serilerin arasına girdi.

Fuardan kitabı alamayanlar,fuardan neredeyse 20 gün sonra kavuşabildi kitaba.Pegasus bunu geçen yılda yapmıştı.Cumartesi gecesi Sibel “Hadi gözün aydın senin kitap yarın satışa çıkacakmış fuarda” diye mesaj yazmasa fuara gideceğim yoktu. Pegasus instagram sayfasında yarın satışta yazınca ben şöyle düşündüm.Sabah gitsemde vardır herhalde ,mantıksal olarak yarın 00:00 da  başlar.Her neyse fuara gittim önce gideceğim diğer yayınevlerine uğradım ( açıkçası Pegasus dışında çok az yeni kitap vardı yayınevlerinde) alacağımı aldım ve Pegasus’un üç standından birine gittim.İlki henüz gelmedi dedi ( güzel saklamış ) ikincisinde ise kabak gibi ortada olan kitabı satamayacaklarını onay gelmediğini söylediler.Neyse biraz daha dolaştım yine gittim yine onay yok .Artık gezecek yerim kalmadığı için aldım elime kitap ,okuyup beklemeye başladım.Bir beyefendi yanında bir kız çocuğu ile geldi ,eline kitapları verdiler ( onay bekleyen kitaplar Demir Altın,Savaş Fırtınası ,Obsidio ) Standın depo bölümüne girdi “oh dedim onay için geldi herhalde “ saat öğlen 12:30 civarı saat bu arada.Kız çocuğu babasının yanına gitti .Baba kız depo alanından çıktılar,stantan çıktılar .30-45 dk sonra geldiler .Tekrar depoya girdi. 5 dakika sonra kitaplar satışa açıldı.Dumur oldum.Bu kitapevi Türkiye'de en profesyonel olduğunu düşündüğüm yayınevi .Daha söylenecek bir şey yok sanırım.



Paullina Simons-Yaz Bahçesi 
Bronz Atlı Serisi 3

Tatyana ve Alexander’ın zamansız, dillere destan aşkının nefes kesici finali…
 Tatyana ve Alexander savaşın ve yıkımın hüküm sürdüğü yılların, yirminci yüzyılın sahne olduğu en büyük acılara göğüs germiştir. Leningrad Kuşatması’nı, açlığı, korkuyu, ihaneti ve ayrılığı geride bırakıp mucize eseri Amerika’da yeniden bir araya gelirler ve şimdi aşklarının bir de hediyesi vardır: oğulları Anthony. Hâlâ genç olsalar da çektikleri acılar onları değiştirmiştir. Yerle bir olmuş bu dünyada, ayrı geçirdikleri onca zamandan sonra bir arada kalmanın bir yolunu bulmalıdırlar.
Soğuk Savaş etkisini artırırken, sığındıkları topraklardaki karanlık güçler yaşamlarını, ailelerini ve uğruna savaştıkları huzuru tehdit etmektedir. Bir zamanlar tattıkları mutluluğu yeniden elde etmek, acılarını dindirmek için Tatyana ve Alexander yeni bir hayat kurmalı ve oğulları Anthony’yi kendi kaderlerinden korumalıdır.
Ustaca kaleme alınmış bu müthiş roman yirminci yüzyılın üçte ikisine ve üç kıtaya yayılarak okuyucuyu eşsiz, yürek burkan duyguların dünyasına götürüyor.




Gül
Linç yiyeceğim biliyorum
Kitapları oturup bir haftada okudum.Yani yıllarca kanıra kanıra beklemedim seriyi.Bekledikten sonra okusam kitap hakkında belki farklı hissederdim.İlk iki kitap hakkında kısaca konuşmak gerekirse “acı acı acı acı “ Sürekli acılar içinde aşk yaşayan bu iki karakterimiz rahata kavuşsalar neler olur diye yazarımız merak etmiş bu romanı yazmış .Önce tabii ki savaş bunalımdan kurtulma vs vs derken gerçekten rahata kavuşunca azıcık ikisi de sapıtıyor ve Tanya karakteri yazıldığı zamana göre normal olsa da ben azıcık uyuz oldum
Takıldığım şu ;İlk iki kitapta çok belli olmasa da ( arka plandaki savaşı vs vs yi gayet güzel aktarmış yazar abla) üçünü kitabın hikayesi  bildiğin iyi yazılmış wattpad hikayesi.Cidden.Valla.Bazı yerlerde içim şişti.Son üç yüz sayfa bildiğin tamamen şişirme olmuş,gereksiz.Öff bitse diye okudum .Tüm o arka kapaktaki tanıtım yazıları yine şişirme kısacası.( Evet ,evet sildim)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder