30 Eylül 2018 Pazar

Sorunlu İnsanlar Ve Biz



Cassia Leo-Kara Kutu
Melissa Keil-Asosyaller Gezegeninde Aşk
Gail Honeyman-Eleanor Oliphant Gayet İyi

Kitapların ortak noktası sorunlu insanlar barındırması olabilir. Dereceleri değişiyor .Ama hangimiz sorunlu değiliz ki :) 



Cassia Leo-Kara Kutu

Bu kara kutu, saklaman, sorunlarını güvenli bir yerde saklı tutman için senin. Yalnızca kilit altında tut ve beni çağır, her zaman yanında olacağım.
New York Times çoksatan yazarı Cassia Leo’dan kaderi tekrar yazmak üzerine masalsı bir aşk hikâyesi…
Mikki ve Crush’ın yolları daha önce iki defa kesişmiş olsa da henüz tanışmamışlardır. İlk karşılaşmalarında Mikki’nin hayatı artık geri dönülemez bir şekilde değişir, bir saldırı sırasında gerçekleşen ikinci karşılaşmaları ikisinde de ağır izler bırakır.
Saldırıdan üç yıl sonra, geçmişteki anılarından ve ailelerinin beklentilerinden kaçan ikilinin yolları üçüncü kez havalimanında kesişir. İkisinin de karşısındaki kişinin kim olduğuna dair bir fikri yoktur, ta ki parçalar yavaş yavaş yerlerine oturmaya başlayana dek. Kader onlar için sıradan bir aşk hikâyesinden daha fazlasıdır…
"Beklenmedik, güzel ve kolay kolay unutulmayacak..."- Winding Stairs Book Blog
"İyi yazılmış bir romantizmi seviyorsanız bu kitabı okumanızı ısrarla tavsiye ederim."- Addicted 2 Heroines
"Cassia Leo’nun okuduğum ilk kitabıydı ve beni ilk sayfadan kendine bağladı. Bayıldım!"- Aestas Book Blog


Gül
Konu o kadar iç acıtıcı ki, genelde böyle kitapları okurken dağılırım. Ama bu kitapta zerre etkilenmedim .Bence kötü yazılmış bir wattpad hikayesi gibi . “Neden ki “dediğim yerler oldu. Çok fazla tesadüf var .Oha denilecek kadar bence. Hele sonu hele sonu .Aşk her şeyi cidden tedavi edemez ,valla edemez.


Sibel
Konusu itibariyle okurken çok üzüldüğüm yerler oldu, sinirlerim bozuldu. Ama bence anlatım güzeldi, hiç sıkılmadım okurken.  Neden ki dediğim yerler olmadı ama evet tesadüf olayı vardı ancak ona da çok takılmadım. Kısaca ben beğendim kitabı.



Melissa Keil-Asosyaller Gezegeninde Aşk

Lisenin en ezik grubu onlardı; korku filmleri hastası inek Sam, küçük bir trole benzeyen Adrian, kara kuşak sahibi gay Mike ve tüy gibi elektiriklenmiş saçlarıyla oynayıp duran Allison. Lisenin havalı beyinsizler sürüsünden sürekli kaçarlardı. Ta ki bir gün, havalı ötesi Camilla hayatlarına girene dek. Camilla beyinsizler sürüsü yerine Sam’lerin ezikler grubunu seçti ve her şey tepetaklak oluverdi... Korkularını yenmeleri için sihirli bir değnek gibiydi.
Bazıları inek sever
“Babam hâlâ çalışma odasında hapisti. Belki de babam gizliden gizliye Batman’di. Bruce Wayne de angutun tekiydi sonuçta. Bu teori birçok şeyi açıklardı.”


Gül
Bu yaşımda hala seviyorum liseli gençlerin naif aşklarını okumayı. Kendilerini dışlanmış gören ama aslında çok sağlam arkadaşlıkları olan dört gencin hayatına  ,hiçte “diğeri “ gibi durmayan ama içi öyle olan bir kızın girmesini anlatıyor. Eğlenerek okudum ,sevdim ,beğendim. O kadar beğendim ki yazarın diğer kitabını da aldım okudum onu da sevdim. Siz okumayacaksanız en azından yakınlarınızdaki gençlere okutun.



Sibel
Ben seriye tersten başlayıp önce yazarın Aşkın Sihirli Formülünü okuyup, beğenip ‘hımmm burdaki  Sam ve Camilla’nın hikayesi nasıl acaba’ deyip bu kitabı okudum. İki kitabı da severek, yüzümde tebessümle okudum. Naif liseli geek aşkları güzel yazıyor yazar.

Edit: Kitaplar seri değil aslında.Ancak bu kitabın karakterleri Aşkın Sihirli Formülünde de var oldukları için ben seri dedim gitti =D

olmuşa yakın


Gail Honeyman-Eleanor Oliphant Gayet İyi

“Hayat dolu birine dönüşmek istiyorsanız bu romanı okuyun.”
Mail on Sunday
Eleanor Oliphant hayatta kalmayı başardı.
Ama yaşamaya nasıl devam edeceğini bilmiyor.
Bu hayatta kalbini açtığın kadar mutlu olursun.
Oldukça basit bir hayatı var Eleanor’un. İşe giderken her gün aynı kıyafeti giyiyor, öğle yemeğinde aynı yemeği yiyor ve her cuma işten dönerken hafta sonu evde içmek için iki şişe votka alıyor. Dışarıdan bakıldığında mutlu bile görünebilir. Dikkatle programlanmış hayatında hiçbir eksik yok. Ama bazen de... sanki koca bir boşluğun içindeymiş gibi.
Eleanor’un etrafına ördüğü duvarlar çocukluğundan beri ilk kez, tatlı acı bir olayla yıkılma şansı buluyor. Şimdi hiç kimsenin garipsemiyor gibi göründüğü bu zor dünyada nasıl yolunu bulacağını öğrenmesi gerek. Ve bunun için de hayatı boyunca görmezden geldiği, zihninin kuytu ve karanlık köşeleriyle yüzleşecek cesareti bulmalı...
Değişim bazen iyi bazen kötü olabilir. Yine de günleri dünyadan soyutlanıp saklanarak geçirmekten iyidir, değil mi?
Eleanor Oliphant Gayet İyi, yalnızlığın yıpratıcı etkisini ve küçük inceliklerin ne büyük değişikliklere yol açtığını anlatan farklı bir hikâye.


Gül
Evet çok güzel yazılmış bir kitap ama nedense ben çok beğenemedim. Biraz depresif ya da benim depresif bir zamanıma denk geldi. Aslında bir yolculuk öncesi okudum kitabı kafam orada olduğu için odaklanamadım belki. Yorum yapmam çokta uygun olmayabilir.



Sibel
Yok kitap baya baya depresif. O yüzden ruhunuz buna uygun olduğu zaman okumalısınız bu kitabı. Yoksa benim gibi başlayıp ‘hımmm sen şimdilik şöyle kenarda bekle’ diyerek yarım bırakabilirsiniz. Mental olarak kendimi iyi hissettikten sonra yeniden aldım kitabı elime ve bu sefer elimden bırakmadan okuyup bitirdim. Övüldüğü kadar güzel miydi bana göre değildi. Ama konu ve kurgusu itibariyle oldukça değişik ve iyi yazılmış bir kitaptı.

olmuşa yakın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder