23 Eylül 2018 Pazar

Holly Black-Zalim Prens -Peri Halkı Serisi 1



Holly Black-Zalim Prens 

Anne babası bir peri general tarafından vahşice öldürüldüğünde Jude yedi yaşındaydı. Kız kardeşleriyle Periler Diyarı’na sürüklendi ve şimdi burada yaşamak zorunda.
Jude, ait olmadığı bu dünyaya kendini kabul ettirmek için saray hanesinden biri olmalı. Diyar’daki taç giyme töreni kendini kanıtlaması için iyi bir fırsat. Fakat önce acımasız prens Cardan’dan anne babasını öldüren gaddar Madoc’a, birçok engelle başa çıkmalı
Jude iyi dövüşürse şövalye, güzel yalanlar söylerse casus olacak.
Peki ya ikisini de yapamazsa?
Peri Halkı serisinin ilk kitabı Zalim Prens, çoksatan yazar Holly Black’ten bambaşka bir peri masalı.
 Tinker Bell sandığınız kadar sevimli olmayabilir!
 “Leziz, tehlikeli ve karanlık bir kitap.” - Leigh Bardugo
 “Perileri, hayal gücünü ve lise dramasını baştan çıkarıcı şekilde bir araya getiriyor.” -
 Kirkus Reviews


Gül
Holly Black hayranıyım artık.
Mutlaka Okuyuna yakın

Sibel
Ben daha değilim =D

Gül
Kitabı aldım ama kabul çok nazlanarak başladım okumaya, kitabın gelmesinden epey sonra oldu elime alıp okumaya başlamam. Malum boş kitap aşerme dönemindeyiz. Ama kitabı okumaya başladıktan sonra elimden bırakmakta pek mümkün olmadı. Süper akıcı ve bildik peri hikayelerinden pek değil . Kızımızın çokta masum olmaması bence kitabı güzel kılan ,”o” manada bir masumluktan bahsetmiyorum. Güç için oldukça çok şey yapabiliyor kızımız. Peri ya da melek değil yani .O yüzden de sanırım zevkle okudum kitabı. İkinci kitabın yurt dışında ne zaman çıkacağını söyleyip içinizi karartmayayım.



Sibel
Gül çok güzel kitap dediği için ben de hemen başladım okumaya. Yalan yok güzel kitap, akıcı, sıkmıyor. Ama öyle delicesine de beğendim diyemem. İyi bir başlangıç kitabı olmuş. Serinin devamına göre Holly hayranıyım ya da değilim diyeceğim sanırım =D
Bu arada İrlanda efsanelerinden baya yazar ekmek yiyor bence …




1 yorum:

  1. Noverantale doesn't allow reposts. Could you delete her illustration from this post please?

    YanıtlaSil