30 Ekim 2017 Pazartesi

Julie James-Tatlı Tesadüf -FBI/US Attorney Serisi 3


Julie James-Tatlı Tesadüf 
“Muhteşem bir romantik komedi. Rylann ve Kyle’ın arasındaki kimya inanılmaz! Tatlı Tesadüf muhakkak sinemaya taşınmalı.”
-RT Book Reviews-
“Kesinlikle Julie James’in şimdiye kadarki en iyi kitabı Tatlı Tesadüf. Hem sürükleyici, hem duygusal hem de alabildiğine eğlenceli!”
-Romance Junkies-
“Julie James’in en keyifli kitabı Tatlı Tesadüf olabilir. Zekice ve çok komik.”
-Smexy Books-
Twitter’ı çökerttiğinden dolayı hapse atılan, milyon dolarlık bir servetin vârisi Kyle Rhodes özgürlüğüne kavuşmuş olsa da, hapishanede yaşanan bir olay için kendisinden tanıklık yapması
istenmektedir. Bu davaya bakmak için görevlendirilen kişi ise, Kyle’ın bir türlü unutamadığı, güzeller güzeli Rylann Pierce’dan başkası değildir. Dokuz yıl önceki ilk randevularında Kyle tarafından ekilen Rylann da bu tesadüfe en az Kyle kadar şaşırır. Ve ikili çok geçmeden kendilerini komik, tekinsiz ve alabildiğine heyecanlı bir sürecin içinde bulur.
New York Times çok satanı Julie James, Şeytan Tüyü ve Yakın Mesafe gibi mizahla polisiyeyi ustalıkla harmanladığı eğlenceli romanlardan oluşan serisini, Tatlı Tesadüf’le son sürat devam ettiriyor.

Julie James-Şeytan Tüyü -FBI/US Attorney Serisi 1 yorumu için tık tık 



Gül
Evet güzel ama …

Sibel
Aması maması yok direk güzel bam bam bam =p


Gül
İlk iki kitaptan farklı olarak serinin bu kitabında bir polisiye olay mevcut değil.Hikaye açısından mantıklı olsa da ben polisiye sosu seviyorum aşk romanlarında ,çünkü o tür bir aksiyon olmazsa başka tür “aksiyonlar “ fazla oluyor .Kitap kötü mü asla değil.Ama ne bileyim Kyle o kadar da alfa çıkmadı , he tatlılık diz boyu Kyle da o ayrı .

Sibel
Aslında bu kitapta da ufaktan bir polisiye olay var ama diğer iki kitaptaki gibi kurgu komple polisiye üzerine dönmüyor ve kadın karakter dara düşüp Superman’i tarafından kurtarılmıyor.Aslında sırf bu bile polisiye soslu aşk romanlarını sevmeyen benim için kurguyu daha iyi hale getiriyor. Diğer aksiyon sahneleri de çok fazla değildi bence Gül yavvv ya da artık çok kanıksadığım için farkına mı varmadım miktarının =p Kısaca ben baya baya beğendim bu kitabı.Hatta bir ara diğerlerinden daha mı güzel sanki bu dedim ama yok hepsi aynı derece güzel kitaplardı.Yine güçlü karakterli,salak olmayan, eğlenceli tiplemeleri ile serinin devam kitaplarını heyecanla beklememe neden oluyor.
Kitabın 460 sayfa olduğunu görünce benim gibi şaşırmayın kitapta yaklaşık 100 adet boş sayfa var (ağaçlara yazık yavvv)

Tüm kitap boyunca Kyle ın bemzetildiği "Sawyer"

Gül
İlk kitapları sevme sebebim sanırım abilerim güçlü kudretli zengin abiler olmamasıydı.Hatta ilk kitaptaki abi ikinci kitapta sevgilisi için “ FBI şube bakanı olamam ,onu etkiler “ diyecek kadar kadını öne alan bir abimizdi.Kadını öne alan kitaplar pekte yok ,gerçek hayatta ki gibi nedense fedakarlıklar hep kadından bekleniyor .Ki bu kitapta kızdan beklenen işini etkileyecek bir şeyler var.Olmasaydı keşke .Valla ben zengin olmayan ,normal abilerin kitapları olsun istiyorum .Kyle’ın bana en batan yanı sanırım parası  =D. Fakir ve gururlu adam istemiyorum yanlış anlaşılmasın ,fakir  ve tembel adam da , ama normal ,cinsel sorunları olmayan ,takıntılı CEO lar içermeyen daha fazla kitap istiyorum sadece.

Sibel
O istediklerini (fakir kısmı hariç) bende istiyorum ama Kyle sorunlu,takıntılı CEO değildi yaaaa, hakkını yemeyelim, çok şekerdi . (Muhtemelen genel yorum yaptın ama sanki Kyle öyleymiş gibi algılanıyor o yüzden savunmaya geçtim =D ) Bir de yok yaavvvvv benim adamlarımın hepsi zengin olsun (ama takıntılı CEO lardan değil). Evet biliyorum deli klişe ama ben öylesini seviyorum ne yapayım =D 

  


Sibel' e Gül'ün tepkisi ( heee temsili )





 Sibel'in Gül'e tepkisi (kesinlikle temsiliiiii :p )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder